PAD PRIHODA OD MARKETINGA

HRT opet digao kredit za plaće radnicima

Bionic
Reading

Zbog pada prihoda od marketinga i teže naplate reklama HRT poseže za kratkoročnom posudbom

Hrvatska radiotelevizija još se jedanput u ovoj godini morala zadužiti kako bi isplatila plaće zaposlenicima, piše Poslovni dnevnik. Podizanje kratkoročnoga kredita potvrdio je za Poslovni dnevnik Janos Römer, glasnogovornik HRT-a, no nije htio otkriti o kojem je iznosu riječ. Nije htio reći ni koliko je puta javna radiotelevizija u ovoj godini posezala za kreditima kako bi ispunila obveze prema radnicima.

'Zbog otežane naplate potraživanja HRT je u ovoj godini u nekoliko navrata posegnuo za kratkoročnom posudbom kako bi na vrijeme isplatio svoje obveze. Svi takvi dosadašnji aranžmani su zatvoreni, pa očekujemo da će tako biti i s ovim. Nažalost, zbog pravila poslovanja u okruženju u kojem HRT mora djelovati ne mogu javno otkrivati iznose, ali svi podaci su svakako dostupni nadležnim tijelima i inspekcijama', kaže Römer.

Iako Programsko vijeće HRT-a nema nadležnost nad poslovanjem javne radiotelevizije, neslužbene informacije govore da će i to tijelo zatražiti objašnjenje za takav postupak. Već dugo nije tajna da najveća hrvatska televizija muku muči s marketingom. Dijelom zbog toga što oglašivači štede, ali i zbog toga što dio njih ne plaća svoje obveze. Zbog toga je HTV dva puta smanjivao plan prihoda marketinga, i to drastično.

U svibnju su izračunali da će im prihodi od marketinga pasti za 130 milijuna kuna, no već dva mjeseca kasnije dodatno su revidirali svoje planove i prihode umanjili za čak 180 milijuna kuna. Procjenjuje se da će HTV-u prihodi od marketinga pasti za 160 milijuna kuna, dok bi se Hrvatskom radiju trebali umanjiti za 20 milijuna.

Prema tom planu HRT bi taj manjak trebala namaknuti smanjenjem troškova poslovanja za 155 milijuna kuna, dok će se preostalih 25 milijuna kuna namiriti iz predviđene dobiti. Prema prvim planovima HRT je ove godine računao na 28 milijuna kuna dobiti.