izvozna ofenziva

Juicy sokovi kreću u osvajanje njemačkih i talijanskih kupaca

03.09.2018 u 11:20

Bionic
Reading

Stanić Beveragesa započeo je novi izvozni val prema zemljama zapadne Europe, odnosno Njemačkoj i Italiji. U fokusu su Juicy 100 % sokovi i nektari. Zahvaljujući trogodišnjem uspješnom širenju brenda i na MENA regiju (Bliski istok i sjeverna Afrika) ovaj hrvatski sok postaje međunarodni brend

Juicy sokovi u Njemačkoj su dostupni još od 2015., i to u regiji Baden Württemberg kroz lanac franšiznih trgovina REWE. Od listopada ove godine Juicy sokovi bit će jedini regionalni brend sokova koji će imati priliku biti uvršten u svih 3300 trgovina u sklopu REWE grupacije zahvaljujući vrhunskoj kvaliteti i atraktivnom dizajnu, priopćili su iz Stanić Beveragesa.

Planiraju prvo osvojiti Bayern i Hessen, a zatim i cijelu Njemačku u kojoj se godišnje proda više od dvije milijarde litara sokova, a dugoročni plan za ovo tržište je ostvarenje prodajnog volumena od 20 milijuna litara sokova. Tome će zasigurno pridonijeti i aktualni pregovori s trgovačkim lancem EDEKA koji trenutačno u Njemačkoj posjeduje 20 posto maloprodajnog tržišta.

Početkom ove godine na Marca sajmu u Bologni Stanić Beverages i SEM Gruppo potpisali su ugovor o distribuciji brenda Juicy na talijansko tržište. SEM Gruppo jedna je od vodećih talijanskih tvrtki u sektoru punjenja, proizvodnje i distribucije prirodnih mineralnih voda. Zbog jačanja svojeg položaja u sektoru bezalkoholnih pića SEM Gruppo udružio se sa Stanić Beveragesom sa željom ostvarenja petogodišnjeg plana čiji je krajnji cilj dosegnuti godišnje prihode u iznosu 14,5 milijuna eura.

Distribucija Juicy sokova u Italiji počinje u rujnu, prvo s Juicy 100 % sokovima i nektarima u bočicama od 0,2 l, a zatim i brick pakiranjima od jedne litre. Zahvaljujući partnerstvu sa SEM Gruppo i njihovoj snažnoj distribucijskoj mreži Juicy sokovi bit će prisutni u trgovačkim lancima na području cijele Italije.

'Izvozni planovi Stanić Beveragesa na tržištima Njemačke i Italije vrlo su ambiciozni, no očekujemo ostvarenje dugoročnih ciljeva. Koliko su naše namjere ozbiljne govori i činjenica kako planiramo, primjerice, za talijansko tržište proizvesti i posebne okuse te se maksimalno prilagoditi potrošačima. Jednako tako, ako dostignemo planirane dugoročne ciljeve u Njemačkoj kao i planirana povećanja izvoza na svim stranim tržištima, uključujući i MENA regiju, Stanić Beverages spreman je otvoriti i novu tvornicu radi zadovoljavanja povećanih količina', ističe Zoran Mabić, novi izvršni dopredsjednik Uprave Stanić Beveragesa koji se nedavno pridružio timu s mjesta izvršnog direktora u Francku.

Stanić Beverages kupio je i novu liniju za punjenje PET ambalaže u vrijednosti 3,5 milijuna eura s godišnjim kapacitetom od 65 milijuna litara, što otvara mogućnost za daljnjim rastom u kategoriji still drinkova (Juicy Fruits), ali i drugim kategorijama.

'Sljedeće godine brend Juicy slavi 20 godina postojanja. Iznimno smo ponosni na sve što smo postigli otkada je Stanić Beverages vlasnik brenda. Sustavno ulažemo u vrhunsku kvalitetu, postavljamo trendove na tržištu regije te strateški širimo proizvodnju i prodaju. Zahvaljujući svemu tome najveći smo hrvatski proizvođač sokova, a izvozni uspjesi kruna su višegodišnjeg rada i truda na tome da Juicy postane međunarodni brend. Sretni smo što naši ambiciozni planovi postaju stvarnost', zaključio je Svjetlan Stanić, vlasnik Stanić Beveragesa.