MINISTAR U SAMOPROMOCIJI

Mrsić na Fejsu plaća kako bi prikupio 'lajkove'

01.06.2012 u 13:15

Bionic
Reading

Da se Milanovićeva Vlada najbolje snalazi na društvenim mrežama, i nije neka vijest. Ipak, novost je to da se među virtualno agilnim ministrima posebno ističe Mirando Mrsić, koji prvi među njima - plaća oglašavanje za svoju stranicu kako bi prikupio što više 'fanova'

Umjesto da svaki dan popije kavu ili Coca Colu, ministar Mirando Mrsić počasti se samopromocijom u virtualnom kafiću. Naime, toliki je dnevni iznos koji za oglašavanje na Facebooku plaća Marku Zuckerbergu hrvatski ministar rada kako bi ga građani mogli 'lajkati' odmah uz 'Nove Milka Kekse' i slične sponzorirane sadržaje koje ova društvena mreža smješta u desnom stupcu stranice.

'Oglašavanje na Facebooku plaćam sam. A iznos koji mjesečno trošim na oglašavanje ne bi bio dovoljan da si svaki dan platim kapučino i Coca Colu u prosječnom, zagrebačkom kafiću', rekao je tportalu.

Zašto uopće ministar rada plaća oglašavanje? Je li bio nezadovoljan dosadašnjim brojem od 6.080 'lajkova' na svojoj fan stranici?

'Sam broj fanova najmanje je važan. Važno mi je da građani mogu do mene i preko društvenog medija koji je jako popularan i svakodnevno bilježi veliki rast korisnika, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. Oglasna kampanja za moj Facebook fan page je pokrenuta gotovo u isto vrijeme kada je stranica otvorena. Kampanja daje do znanja da fan page postoji i da mi se građani preko nje mogu obratiti. Kako je rastao broj fanova, njihovih upita i komentara na samom pageu, a i s preuzimanjem mjesta ministra rada i mirovinskoga sustava, tako njihove upite i komentare nastojim preusmjeriti na službene kanale korespondencije', kazao je Mrsić, koji je poznat i po tome da je prijedlog Zakona o reprezentativnosti, kojim će se rezati radnička prava, prvi put objavio, a gdje bi drugdje nego na - Facebooku.

Ne skriva da ima vrlo 'prostih i potpuno neprimjerenih komentara' što ne odudara od vala nezadovoljstva kojim građani zatrpavaju Vladin Facebook, no Mrsić tvrdi da ni jedan nije obrisan. Nije teško primijetiti da ne odgovara prečesto na komentare, što možda i nije loše, ako ukazuje na to da je previše zauzet stvarnim svijetom hrvatske nezaposlenosti.