Müller i Konzum u utorak su potpisali ugovor kojim Müller preuzima Kozmo - trgovinu unutar Konzuma koja je poslovala drogerijskom robom
Navedena suradnja omogućit će Mülleru daljnje jačanje svoje prisutnosti i pozicije na hrvatskom tržištu, dok će Konzumu osigurati daljnji fokus na core business, priopćeno je iz Konzuma bez informacije o vrijednosti ovog posla.
'U skladu s najavljenom poslovnom strategijom snažnog fokusa na osnovnu djelatnost, donesena je odluka o izlasku Konzuma iz segmenta drogerija. Vjerujem da smo u drogerijskom lancu Müller pronašli pouzdanog partnera koji će na zadovoljstvo naših potrošača u narednom razdoblju dodatno razvijati drogerije i njihovo poslovanje. Konzum će kao tržišni lider, u 2017. godini koja je ujedno i godina obilježavanja Konzumovog 60-tog rođendana, i dalje raditi na ukupnom unapređenju svog poslovanja', izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.
Podsjećamo, Kozmo je u sklopu Konzuma poslovao od 2005. da bi kao zasebna tvrtka s novim imenom - Kozmo bila osnovana u 2009. te prodana investicijskom fondu Nexus. Krajem 2015., Agrokor je vratio Kozmo u svoj portfelj, nakon što je drogerija posrnula na tržištu.
Prema visini tržišnog udjela Kozmo je treći od četiri tržišna takmaca, a najznačajnije tržišne udjele ostvaruju dm - drogerie markt, Müller i Bipa.
Podaci servisa Poslovna Hrvatska pokazuju da je u 2014., Kozmo poslovao s 272 milijuna kuna prihoda, gubitkom od 60 milijuna kuna te 449 zaposlenih.