dodatna mjera

Konzum ograničava cijene još 250 proizvoda koji nisu na Vladinom popisu

30.01.2025 u 14:22

Bionic
Reading

Predsjednik uprave Konzuma, Zoran Mitreski komentirao je početak novog bojkota, ali i najavio kako će se ovaj trgovački lanac postaviti prema trenutnoj situaciji na tržištu te nezadovoljstvu građana

Nakon što je Vlada objavila prošireni popis proizvoda s ograničenim cijenama, koji obuhvaća čak 70 artikala, iz Konzuma su odlučili odgovoriti protumjerom. Kako tvrde, u dogovoru s dobavljačima, ograničili su cijene još 250 proizvoda koji nisu obuhvaćeni Vladinim popisom. Ističu kako je riječ o proizvodima domaćih proizvođača.

'Razumijemo da su kupci svoju zabrinutost zbog rasta cijena u cijelom lancu nabave prije svega usmjerili na maloprodaju, jer im je to najvidljivije. Međutim, sigurni smo da Konzumovi kupci znaju koliko smo puta, osim podrške svim cjenovnim inicijativama Vlade RH, dodatno samoinicijativno snižavali i zaključavali cijene cijelog kontingenta proizvoda, a kako bismo im olakšali inflacijske pritiske', poručio je predsjednik Uprave Konzuma, Zoran Mitreski, komentirajući bojkot.

>>>Tijek zbivanja vezanih uz bojkot možete pratiti OVDJE.<<<

Sniženje od 10 do 30 posto

Ograničenje cijena počinje od subote 1. veljače i trajat će do 1. lipnja 2025. godine. Za to vrijeme, uvjeravaju iz Konzuma, proizvodi mogu biti samo jeftiniji. Prosječno sniženje iznosi oko 10 posto, a na pojedinim proizvodima i više od 30 posto.

Cijena se zaključava i snižava mliječnim, pekarskim i smrznutim proizvodima, delikatesama, konzerviranoj hrani, pićima, higijenskim proizvodima. Cijeli popis proizvoda moguće je vidjeti na internetskoj stranici Konzuma, koji je u dodatno snižavanje i zaključavanje cijena uložio milijun eura.

'U takve smo dodatne aktivnosti od 2022. godine do danas uložili gotovo 20 milijuna eura. Istovremeno smo s našim dobavljačima u stalnoj komunikaciji i zajedničkom radu i na održavanju prihvatljive razine cijena gdje god je to bilo moguće. Pritom je Konzum jedini lanac koji ima svoju online maloprodaju pa su naše cijene transparentne i dostupne za provjeru i usporedbu u svakom trenutku. Nadamo kako će i ostali sudionici na tržištu slijediti ovaj naš primjer', poručio je Mitreski.