ISTRAŽIVANJE NJUŠKALA

Na popustima se najviše kupuju hrana i pića

28.11.2016 u 11:16

Bionic
Reading

Akcije i popusti u trgovinama u velikoj mjeri utječu na kupovne odluke kod većine hrvatskih građana. Prikupljanje, ažuriranje i grupiranje proizvoda na akcijama na jednoj online destinaciji, smatraju ispitanici, uvelike bi im olakšalo informiranje. Njuškalo je proveo veliko istraživanje i, u skladu s potrebama i željama kupaca, uveo kategoriju 'Popusti'

Informiranje o akcijama i popustima putem interneta učestala je praksa, čak 4 od 5 ispitanika informacija o akciji koju su pronašli putem interneta barem povremeno potakne na kupnju, a Njuškalovo istraživanje pokazuje i druge, zanimljive kupovne navike u Hrvatskoj.

Čak 38 posto ih redovito obavlja kupnju temeljem akcijskih cijena, a 40 posto to čini često. Kada je riječ o samom informiranju putem kataloga s akcijama i popustima, korisnici u prosjeku pregledaju 7 od 10 kataloga. Čak 81 posto ih se o kupovini informira putem takvog sadržaja. Među njima je 56 posto žena i 44 posto muškaraca, a više od polovice ih je u dobi od 18 do 49 godina.

Na temelju prikupljenih informacija o akcijama i popustima, najčešće se kupuju hrana i piće, kućanske potrepštine i proizvodi za osobnu njegu. Slijede ih odjeća i obuća, hrana i oprema za kućne ljubimce, dječja odjeća i oprema, kućanski aparati i posuđe te namještaj.