Natjecanje Digiday Awards posvećeno je prepoznavanju inovativnosti, kreativnosti i izvrsnosti na području izdavaštva, content marketinga, oglašavanja i videa. Projekti koji osvoje ovu prestižnu nagradu s razlogom se uvrštavaju među najrelevantnije u industriji
Digiday je globalni online magazin koji prati novosti s područja oglašavanja, izdavaštva i medija, a usto organizira neke od najrelevantnijih industrijskih skupova i nagrada. Tijekom godina nagrade Digiday Europe osvajali su neki od vodećih europskih marketinških agencija, izdavača i tehnoloških pružatelja usluga poput Edelmana, VICE-a, HP-a i drugih.
Native studio tportala pomaknuo je granice kinematografije i postao lokomotiva inovacija u nativnom oglašavanju u Hrvatskoj.
Tnative tim tportala jedan je od najboljih studija ne samo za strategiju, već i produkciju native projekata na hrvatskom medijskom tržištu. Dokazuje to i činjenica da smo snimili prvi hrvatski dokumentarac o neotkrivenoj Hrvatskoj u potpunosti snimljen pametnim telefonom, a koji je pregledan preko 300.000 puta.
Undiscovered Croatia naziv je projekta koji je posebno osmišljen i dizajniran za Huawei u suradnji s HT-om. Napravljen je s najboljim stručnjacima za videoprodukciju koji su prvi put izišli iz svoje zone komfora i zamijenili vrhunske kamere pametnim telefonom. Tako su svi kadrovi u potpunosti snimljeni uređajem Huawei P30 Pro.
Što je to native?
Nativno oglašavanje forma je plaćene komunikacije u kojoj se korisničko iskustvo konzumiranja oglasa u potpunosti uklapa u iskustvo konzumiranja sadržaja na mediju na kojemu je pozicioniran oglas. Upravo korisničko iskustvo predstavlja polazišnu točku kreiranja strategije i produkcije native projekata na tportalu. Sa snažnim fokusom na korisnika, njegove potrebe i želje, a sve sukladno načinu života generacije danas. Tportal.hr objavljuje medijske projekte koji premašuju ciljeve i kontinuirano pomiču granice inovacije, istovremeno podižući sveukupnu kvalitetu native kampanja na hrvatskom medijskom prostoru.
Undiscovered Croatia
O uspješnosti projekta ne govore samo ciljevi koji su premašeni za preko 100 posto, već i činjenica da se nakon samo prvog od pet kratkih dokumentarnih videa tnative timu javilo preko desetak gradonačelnika, raznih agencija, voditelja muzeja i nacionalnih parkova te pojedinaca u želji da se uključe i sudjeluju te aktivno podrže projekt. Vrijednost projekta nisu prepoznali samo čitatelji tportala, već i drugi brendovi na tržištu koji su iskazali svoj interes za komercijalnim sudjelovanjem u njemu.
'Izuzetno mi je drago što sam imala priliku raditi na ovom projektu', kaže Anja Pečovnik, njegova koordinatorica. 'Sa sigurnošću mogu reći da je ovo bio jedan od najzahtjevnijih projekata u mojoj karijeri, ali s ponosom ističem da smo odradili nevjerojatan posao u iznimno izazovnim uvjetima. Vijest o plasmanu u finale Digidaya sjajna je potvrda kvalitete našeg projekta međunarodne oglašivačke industrije', dodaje.
Prvi put u Hrvatskoj tportal.hr i native tim Hrvatskog Telekoma, koji radi na zahtjevnim digitalnim kampanjama za najpoznatije globalne brendove, kreirali su dokumentarac o javnosti nepoznatim ljepotama Hrvatske, spojili tradiciju s digitalnim tehnologijama i na stol stavili jedan od produkcijski zahtjevnijih native projekata na hrvatskom tržištu.
Kroz seriju mikrodokumentaraca, koji su prilagođeni digital first generaciji, pokazali smo Hrvatsku skrivenu iza poznatih i razvikanih lokacija. Tako smo otkrili hrvatsku Narniju, među prvim medijima ušli u spilje koje oduzimaju dah, ali i pokazali kako nastaju hrvatska masterchef umjetnička djela.
Undiscovered Croatia projekt je kojim smo spojili tradiciju i digitalne tehnologije. Kroz pet dokumentaraca o pet hrvatskih regija podsjetili smo, ali i educirali javnost ne samo o tome što mogu s kamerom pametnog telefona, već im i pokazali neotkrivene hrvatske dragulje. Priče o zanimljivim ljudima, neotkrivenim prirodnim ljepotama, tradicionalnim zanatima koji žive i danas, ali i tehnologijama bez kojih ne možemo - samo su dio projekta.
Kontinuirani rad na sebi je ključan
Tnative studio koji djeluje u sklopu Odjela za digitalne usluge i tportal.hr razvili su vlastite kreativne procese kojima se služe prilikom razvoja strategije nastupa na digitalnim medijima, a naročito u native i content oglašavanju. Na medijskom tržištu prepoznati su kao go to problem solver. Na ovogodišnjem natjecanju MIXX u organizaciji HURA-e jedini su medij koji je ušao u finale natjecanja s dva rada. Jedini je to native studio koji se koristi matričnim metodama primarnog i sekundarnog istraživanja tržišta prilikom dizajniranja digitalnih kampanja kako za lokalne, tako i za internacionalne brendove. Najveću vrijednost i dokaz kvalitete predstavlja činjenica da u preko 100 odrađenih projekata, i to samo u 2019. godini, ne samo da je najzaposleniji native studio, već i jedini koji nijednom nije objavio reciklirani projekt niti ponovio komunikacijsku platformu. Dokazuje to fokusiranost na kvalitetu projekata, ali i isporuku natprosječnih rezultata klijentima.
'Snažan fokus na čitatelja te raznolikost i vižljavost tima Tnative studija smatram ključnim faktorom našeg uspjeha na tržištu. Nerijetko smo prvi izbor oglašivača prilikom osmišljavanja te produkcije content i native projekata. Na kraju, rezultati naših projekata govore sami za sebe', istaknuo je Zvonimir Pelko, voditelj Tnative studija tportala.
Branka Bajt, direktorica odjela za Digitalne usluge i tportal.hr, navodi kako su 'uloženi veliki napori u razvoj native studija tportala. Protekle tri godine bili smo fokusirani na kontinuirano poboljšanje ne samo kvalitete projekata koje odrađujemo, već i izgradnju i usavršavanje tima koji radi na native projektima. Strateški smo fokusirani na isporuku originalnih, inovativnih, relevantnih i uspješnih projekata. Upravo to je ono što smo prepoznali kao potrebu na tržištu i po čemu smo se odlučili diferencirati. Izuzetno sam ponosna na to da smo danas jedan od vodećih native studija na hrvatskom tržištu'.