Njemački proizvođač sportske obuće i odjeće Adidas ostao je na samo tri od sedam sponzoriranih momčadi na svjetskom nogometnom prvenstvu, no kompanija ostaje pri svojim prognozama prodaje za vrijeme turnira, rekao je Adidasov glasnogovornik nakon ispadanja Njemačke.
Kompanija i dalje očekuje prodaju od oko 400 milijuna eura povezanu sa svjetskim prvenstvom. U Adidasu kažu da im je prodaja trenutno veća od one na svjetskom prvenstvu u Rusiji 2018. godine.
Njemačka maloprodajna udruga HDE manje je optimistična.
"Iskustvo pokazuje da interes navijača za odjeću i druge artikle povezane sa svjetskim prvenstvom, brzo opada bez njemačke momčadi”, rekao je glasnogovornik HDE-a Stefan Hertel.
Njemačka koja je četverostruki svjetski prvak, ispala je sa svjetskog prvenstva unatoč pobjedi nad Kostarikom u posljednjoj utakmici skupine E. To je drugo uzastopno njemačko ispadanje u skupnoj fazi natjecanja, nakon što je na isti način okončala nastup 2018. godine u Rusiji.
Nogometni dresovi njemačke reprezentacije, koja je eliminirana nakon što su Japan i Španjolska prošli u nokaut fazu natjecanja, prodaju se uz 50 posto popusta na Adidasovoj internetskoj trgovini.
Adidas, jedan od sedam FIFA-inih globalnih partnera, i dalje će biti zastupljen na turniru jer njegovu opremu nose Španjolska, Argentina i Japan.