Crpke su presušile, a rezerve goriva ne dolaze u Veliku Britaniju jer nema vozača kamiona i cisterni koji bi mogli prevesti nove količine. Može li do slične nestašice doći u Hrvatskoj? Iz Ine nas uvjeravaju da smo daleko od tog scenarija
Našu najveću naftnu kompaniju upitali smo kakve su joj zalihe te ima li dovoljno nafte za preradu i distributera za njezin prijevoz do crpki. Na to smo dobili kratak odgovor da hrvatski vozači mogu mirno spavati.
'Ina opskrbljuje tržište derivatima iz vlastite proizvodnje te uvoza. Opskrba potrošača gorivom u Hrvatskoj je kontinuirana i neće biti ugrožena', poručili su za tportal iz Ine.
Podsjetimo, u Velikoj Britaniji došlo je do nestašice goriva zbog nedostatka vozača. Vlada je zbog toga najavila plan za izdavanje privremenih viza za 5000 stranih vozača kamiona.
No poslovni čelnici upozorili su da je to kratkoročno rješenje koje neće riješiti akutni nedostatak radne snage što prijeti velikim smetnjama u isporuci goriva, ali i maloprodaji uoči Božića.
Grant Shapps, britanski ministar prometa, odbio je mogućnost podnošenja zahtjeva za vojnom pomoći kako bi se nadomjestio nedostatak vozača cisterni s gorivom.
Panična kupnja goriva počela je nakon što je u javnost iscurila informacija da je izvršni direktor BP-a izrazio zabrinutost da bi nedostatak vozača kamiona mogao utjecati na njihovu sposobnost praćenja isporuke goriva.
Nagli porast potražnje naveo je Udrugu trgovaca benzinom (PRA) da upozori na to da su bez goriva ostale čak dvije trećine od gotovo 5500 neovisnih prodajnih mjesta, a ostala su 'djelomično suha i uskoro će nestati'.