Hrvatska je po prvi put u planu aktivnosti krovne turističke organizacije SAD-a - BRAND USA. Rad na projektu započeo je prije više od godinu dana kada je u Hrvatskoj osnovan VisitUSA Croatia. VisitUSA Croatia je savjetodavni odbor koji djeluje s ciljem promicanja putovanja u Sjedinjene Američke Države
Ovog vikenda, VUSA Croatia je u sklopu turističkog sajma PLACE2GO u Areni Zagreb organizirao B2B radionicu za tour-operatore, putničke agencije, avio-kompanije i medije koji su zainteresirani za organizaciju putovanja u Sjedinjene Američke Države ili promociju destinacija SAD-a. U nastupu VUSA Croatia na PLACE2GO ove su godine sudjelovali časopis National Geographic Hrvatska, skijaške destinacije Aspen i Vail koje je predstavio TravelAdvisor, kao tour-operator Mondo Travel, Sunčana Vura – Work&Travel, Air France KLM kao trenutno najpovoljniji avioprijevoznik za veliki broj destinacija u SAD.
Na skupnoj fotografiji partneri radionice VUSA Croatia, s lijeva: Ivo i Tanja Pilat vlasnici agencije MONDO TRAVEL, Veleposlanik SAD-a u Hrvatskoj - W. Robert Kohorst, predsjednik VisitUSA Croatia - Goran Rihtarić, Alida Bubanko-Ralić – Air France KLM Hrvatska, Sanja Pangracije i Alida Bolarić – Work&Travel Sunčana Vura, Vlado Šestan – TravelAdvisor, Nina Čerkez – savjetnica, US Commercial Service.
Povodom radionice najavljen je i prvi direktni let za SAD, Philadelphia-Dubrovnik, prvi takav od osamostaljenja Hrvatske države, koji će krenuti u lipnju ove godine. 'Direktan let između SAD-a i Hrvatske šalje snažnu, pozitivnu poruku turističkom sektoru. Nadam se kako će svi direktni letovi ovog ljeta biti puni te kako će voditi ka uvođenju novih direktnih linija, stvarajući dodatna turistička i poslovna putovanja.' – istaknuo je Veleposlanik SAD u Hrvatskoj, W. Robert Kohorst.
Navedeni je let tek sezonskog tipa, a VisitUSA Croatia radi na uspostavljanju stalne zračne povezanosti Hrvatske i SAD-a, prije svega na relaciji Zagreb-New York, jer će tek ta linija značajnije potaknuti putovanja iz Hrvatske u SAD. 'U ovom trenutku namamo najavu neposredne cjelogodišnje zračne linije koja bi povezivala SAD i Hrvatsku, a to će se dogoditi samo oko smo optimistični oko tog projekta i ako se oko te ideje okupi veći broj partnera s istom vizijom. Hrvatska je definitivno regionalna turistička velesila i tu okolnost moramo iskoristiti za nametnuti se kao lider u outgoing ponudi s regionalnim ishodištem u Hrvatskoj. Prva B2B radionica VisitUSA Croatia pod pokroviteljstvom BRAND USA čini se kao mali korak u tom smjeru, ali svi putnici znaju kako i najduže putovanje počinje prvim korakom.' – zaključio je Goran Rihtarić, izvršni predsjednik odbora VisitUSA Croatia.