Prema Reutersovu godišnjem izvještaju o stanju medijskog biznisa u Hrvatskoj, tportal.hr je među pet najčitanijih portala u zemlji, uz Index, 24sata, Dnevnik i Jutarnji
Tako je, prema istraživanju, tportal u zadnjih tjedan dana posjećivalo 28 posto ispitanika, kojima je tportal bio neoizostavni izvor informiranja.
Kad je riječ o povjerenju u brend tportal je u toj kategoriji zabilježio rast s 42 na 45 posto. Iako, upozorava se u izvještaju, povjerenje u medije u Hrvatskoj opada. Time je tportal potvrdio svoju maksimu 'mjerilo za bitno' s relevantnim, važnim i provjerenim vijestima.
'Rast povjerenja u tportalov brend nama je kao news portalu čiji je moto 'mjerilo za bitno' važan putokaz za dalje, potvrda vrijednosti načela prema kojima radimo te poticaj da razvijamo projekte po kojima smo tržišno prepoznatljivi. Uz nagradu za najbolji hrvatski roman i sportsko priznanje Kapetani biraju, to su Vizionar godine, priznanje koje smo već dva puta dodijelili istaknutim pojedincima iz svih sfera društva, te razvoj platforme NoPlanet B, koja je posvećena području ESG-a', izjavila je glavna urednica tportala Dijana Suton.
'Malo hrvatsko medijsko tržište i dalje je pod utjecajem zadnje gospodarske krize i dominantne uloge velikih digitalnih platformi', navodi Reuters.
Ukupni prihod od oglašavanja porastao je za pet posto u 2023. da bi dosegao 266 milijuna eura i konačno se vratio na dva posto hrvatskog BDP-a (zadnji put zabilježen 2007.).
Najveći rast (10 posto) bilježi internet oglašavanje, a najveći pad (sedam posto) tisak. Televizija zadržava lavovski udio u prihodu od oglašavanja (47 posto), a internet čini četvrtinu (25 posto).
Među televizijskim kućama u Hrvatskoj se najčešće gleda Nova TV koju je u zadnjih tjedan dana gledalo 49 posto ispitanika, a slijedi je HRT sa 46 posto, dok je RTL treći sa 43 posto. Kod radio postaja Otvoreni radio slušalo je 17 posto ispitanika, Narodni radio 12 posto, dok je Antenu Zagreb slušalo 9 posto ispitanika.