Ruska invazija na Ukrajinu bila je najvažnija tema u hrvatskim medijima 2022. i početkom 2023., pokazao je Digital News Report 2023. Zbog pandemije se veći broj ljudi okrenuo zabavnom programu, a zabilježen je i porast prihoda od oglašavanja, posebice kod online medija, neki su od zaključaka izvješća Reutersova instituta
Struktura industrije vijesti prošle godine uglavnom je ostala ista kao i prethodnih godina. Među tradicionalnim medijima (TV, radio, novine) Nova TV, u vlasništvu United Grupe, ima najveći doseg, a među vodećim portalima u Hrvatskoj i dalje se nalazi tportal, podaci su iz godišnjeg izvješća Reutersova instituta za istraživanje novinarstva Digital News Report 2023.
I dalje je vidljiv negativan utjecaj pandemije covida na hrvatske izdavače te još uvijek u velikoj mjeri ovise o oglašavanju. Premda je na tržištu oglašavanja zabilježen mali porast u prošloj godini (s 200 milijuna eura 2021. na 239 milijuna 2022.), veliki porast od 21 posto bilježi digitalno oglašavanje (110 milijuna). Predviđa se da će ove godine dodatno rasti - za 12 posto.
Što se pak tiče tiskanih medija, 24sata u vlasništvu austrijske Styrije i dalje su najprodavanije novine.
S druge strane, kad je riječ o javnom mediju HRT-u, izvješće pokazuje da mu ljudi manje vjeruju nego vodećim komercijalnim medijima, unatoč tome što na HRT-u tvrde da su uređivački neovisni. Povjerenje Hrvata u medije je u posljednjih pet godina palo za pet posto te sada samo 34 posto ljudi vjeruje vijestima.