AGRESIVNA TARIFA

Tele 2 Revolucijom zavaravao korisnike?

31.07.2012 u 09:08

Bionic
Reading

Udruga Telekom objavila je kako je Služba za korisnike Tele2 svjesno obmanjivala korisnike koji bi tražili pojašnjenja o tarifi Revolucija za pretplatnike, koja se reklamirala kao da nema nikakvih ograničenja u pozivanju i slanju SMS poruka

Zapravo je bilo dozvoljeno maksimalno 5000 minuta razgovora i 3000 SMS poruka mjesečno, a u Udruzi kažu da na to nisu odmah reagirali jer je ocijenjeno kako će ta tarifa dovesti do značajnog smanjenja cijena usluga drugih mobilnih operatora.

Sada pak reagira jer je Tele2 mijenjao pravila na štetu korisnika koji su im poklonili povjerenje i prešli kod njih s drugih mreža (smanjio je razgovore u tarifi za 60 posto), što Udruga Telekom ocjenjuje 'moguće i smišljenom prijevarom na štetu korisnika'.

Iz Tele2 uputili su javnu ispriku svojim korisnicima u kojoj pojašnjavaju 'Načelo pravednosti korištenja tarife Revolucija'.

'Prevare i zloupotrebe nešto su s čime se telekomunikacijska industrija susreće, posebice kada je riječ o tarifama koje znaju uzdrmati tržište, poput naše Revolucije. Revolucija je tarifa koja korisniku pruža najveću vrijednost za novac i niže cijene te s kojom se preuzima određeni rizik i svjesnost o izazovima koje ista može donijeti.

Iz tog razloga poslovna je praksa da sve cjenike takvih tarifa prati Načelo pravednosti korištenja proizvoda i usluga, upravo iz razloga zaštite operatera od agresivnog ponašanja i zloupotrebe te omogućavanja svim korisnicima da uživaju u pogodnostima takve tarife. Nekoliko računa stvorenih za zloupotrebu u suprotnom bi uništilo svaku priliku da ta ponuda bude dostupna onom velikom dijelu korisnika koji nije sklon prevarama.

Tele2 je iskusio zloupotrebu sa dva posto računa korisnika Revolucije i poštujući pozitivne propise izmijenio ograničenja u načelu pravednosti na 2000 minuta odlaznih poziva prema svim ostalim mrežama dok su minute unutar Tele2 mreže ostale neograničene. Načelo se odnosi i na 200 minuta poziva prema tarifama u kojima primatelj poziva ostvaruje dodatne kune na vlastitom računu. Kako bilo, Tele2 će i ovdje njegovati individualan pristup korisnicima te ćemo pomno pratiti samo one korisničke račune koji upućuju na potencijalnu prevaru', navodi se u priopćenju Tele 2.