ambiciozna najava

Tupperware se vraća: Poznato je tko će oživjeti kultni brend posuđa, ovo je plan

27.03.2025 u 15:51

Bionic
Reading

Francuski poduzetnik Cédric Meston najavio je da će preuzeti brend kuhinjskih proizvoda Tupperware s ciljem ostvarivanja prihoda od 100 milijuna eura. Plan mu je modernizirati prodajne kanale i inovirati proizvode

Posrnuli brend plastičnog posuđa i kuhinjske opreme Tupperware u proteklom se razdoblju suočio s poslovnim problemima, koji su doveli do gašenja tvornica i povlačenja s europskog tržišta. Naime, lani je američka tvrtka podnijela zahtjev za stečajem.

No, Tupperware bi sad mogao ponovno oživjeti zahvaljujući ambiciji francuskog poduzetnika Cédrica Mestona koji planira ponovno plasirati njihove proizvoda u Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Belgiji i Poljskoj, prenosi Fenix-magazin.de.

Želi 100 milijuna eura prihoda

U svojoj objavi na LinkedInu, Meston je naglasio važnost mreže savjetnika koji su ostali vjerni brendu, unatoč teškoćama. Na temelju toga, do kraja godine planira modernizirati prodajne kanale i inovirati proizvode što bi trebalo, u konačnici, dovesti do prihoda od 100 milijuna eura

No, na službenim stranicama Tupperwarea nema nikakvih informacija o preuzimanju, što je naznaka da pregovori vjerojatno još nisu gotovi. No, Meston je već najavio kako će preuzeti ulogu glavnog izvršnog direktora. 

Stručnjaci smatraju da je povratak Tupperwarea pozitivan signal za njihovu budućnost, ali i znak da bi konkurencija trebala biti na oprezu. Kako bilo, sljedeći će mjeseci pokazati može li Francuz ispuniti obećano i može li Tupperware ponovno postati važna karika u sektoru kuhinjskih proizvoda.