Poznavanje i implementacija konkretnih znanja za upravljanje kampanjama, odjelima ili ljudima u vrijeme rastućih strukturalnih i procesnih kompleksnosti danas je nužnost. Mirakul Akademija pruža sveobuhvatna znanja iz ključnih područja poslovanja (project management, financije, prodaju, marketing, HR, EU fondove i investicijske projekte, ICT) te najnovije stručne i tehnološke trendove
Biti najbolji u onome što radimo je izazov i on se može uspješno savladati ukoliko smo spremni ulagati u znanje, razmjenjivati iskustva s drugima, učiti na pogreškama. Stručnim edukacijama i specijalističkim usavršavanjima osiguravamo prednost pred drugima jer smo u koraku s najnovijim zbivanjima, analizama, informacijama dostupnim od stručnjaka koji svakodnevno rade na istima i prenose ih drugima.
Višemjesečni modularni programi:
HR Akademija – razvoj ljudskih potencijala, 24. veljače - 30. lipnja 2017., Zagreb
Financijska Akademija, 23. veljače - 8. rujna 2017., Zagreb
Project management Akademija, 2. ožujka - 26. travnja 2017., Zagreb
Prodajna Akademija, 8. ožujka - 27. rujna 2017, Zagreb
Internet marketing Akademija, 17. ožujka - 22. rujna 2017., Zagreb
Voditelj projekata za EU fondove, 23. ožujka -28. travnja 2017., Zagreb
Mini MBA – Executive leadership, 12. svibnja - 9. lipnja 2017., Zagreb
Community manager Akademija, 18. svibnja - 30. lipnja 2017., Zagreb
Svi moduli u sklopu programa omogućuju polaznicima trenutnu primjenu stečenih znanja, zahvaljujući brojnim praktičnim i aktualnim primjerima koji će biti obrađeni u okviru problemske i interaktivne nastave.
Stjecanje novih znanja i vještina uvelike doprinosi razvoju zaposlenika i tvrtke u kojoj djeluju. Okruženje u kojem se nalazimo svakim je danom konkurentnije, a klijenti, kupci, korisnici su zahtjevniji, oprezniji, osvješteniji te imaju izbora da za svoj novac odaberu najbolje pri kupovini.
Na poslodavcima je da razumiju i budu u tijeku sa stanjem poslovnog okruženja u kojem je svaka dodatna stečena vještina, znanje ili upoznavanje njihovih zaposlenika s ostalim polaznicima edukacije mogućnost za osiguravanje prednosti nad konkurencijom. Osim toga, dodatne edukacije svima mogu ojačati sigurnost u vlastite kompetencije, kako bismo se brže i efikasnije prilagodili raznim situacijama i ostvarili zadane ciljeve tvrtke za koju poslujemo.
Predavači na Mirakul Akademiji
Predavači su vrhunski stručnjaci u svom području, imaju minimalno 10 godina managerskog iskustva, održali su brojne seminare i radionice te sudjelovali na nizu stručnih konferencija i poslovnih skupova. Većina dolazi iz poduzetničkog okruženja, imaju svoje uspješne tvrtke te polaznicima prenose osobna iskustva.
Polaznici – zaposlenici najvećih tvrtki i institucija u Hrvatskoj
Polaznici seminara Mirakul Edukacijskog centra i Mirakul Akademija u pravilu dolaze iz najvećih tvrtki i institucija u Hrvatskoj, često s managerskih pozicija, vrlo su stručni i imaju visoka očekivanja od predavača i Mirakula kao organizatora. Očekuju konkretna znanja koja će moći već sutradan primijeniti na svojem radnom mjestu, te donijeti korist i novu vrijednost svojoj tvrtki.
Kvalitetni specijalisti iz različitih područja managementa nezamjenjiv su i neophodan ljudski potencijal bez kojeg nema stvaranja dodane ekonomske vrijednosti za tvrtke.
Upisi novih generacija na višemjesečne programe su započeli, a u tijeku je poseban akcijski popust od 15% za rane prijave i uplate do 31.01.2017. na sve modularne programe.
Rezervirajte svoje mjesto odmah i iskoristite promociju.
Sve dodatne informacije o Akademijama i predavačima možete pogledati na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/akademija