PROMOCIJA TURIZMA

Zadar se oglašava kod Ryanaira za 10,6 mil. kuna

21.08.2013 u 16:07

Bionic
Reading

U Domu Zadarske županije potpisan je Ugovor o oglašavanju za 2013. godinu u promotivnoj kampanji Ryanaira čime je lokalna samouprava na sebe preuzela obvezu sudjelovanja u financiranju reklamiranja zadarske destinacije za ovu godinu. Ukupna vrijednost ugovora je 10,6 milijuna kuna.

'Riječ je o jedinstvenoj razvojnoj aktivnosti na području Hrvatske, a radimo je u suradnji i po pozivu Hrvatske turističke zajednice. Ovo je program udruženog oglašavanja putem zračnih prijevoznika. Ukupna vrijednost ovog ugovora je 10 milijuna i 650 tisuća kuna od čega jednu polovicu osigurava Hrvatska turistička zajednica, a drugu mi na lokalnoj razini', kazao je zadarski župan Stipe Zrilić. Zadarska županija plaća najveći dio ugovora odnosno 1,7 milijuna kuna, Grad Zadar 1,15 milijuna, dok općine sudjeluju s manjim iznosima.

Direktor Turističke zajednice Zadarske županije Ive Dunatov je pojasnio kako se plaća generalna promocija zadarske regije na portalu, a na njemu su i linkovi kojima se može saznati više o zadarskoj regiji.

'Ovdje se ne radi o subvenciji, nego općoj promociji. Mi ne plaćamo komercijalni let, niti dolazak po putniku. Plaćamo promociju kompanije koja ima 82 milijuna putnika i puno baza po Europi', rekao je Dunatov te je na pitanje novinara odgovorio kako bez toga Ryanair ne bi letio.

Zvonimir Vrančić, zamjenik gradonačelnika Zadra, je naglasio kako se ovim ugovorom ne financiraju kompanije, nego zadarska regija kao turistički brend.

'Rezultati su vidljivi. Jedan je da je projekt utjecao na razvoj zračne luke. S druge strane otvorili smo se tržištima i produžili sezonu te je evidentan pozitivan efekt u predsezoni i posezoni', mišljenja je Vrančić.

Najavljeno kako bi se u projekt trebale uključiti i Šibensko-kninska te Ličko-senjska županija za što načelni dogovori postoje.