DEBILIZACIJA S PAR NULA

10 naj simptoma da imate previše love

22.11.2009 u 08:00

Bionic
Reading

Ljudi koji nemaju para obično misle da se njima može dosta toga kupiti. Za razliku od onih koji ih imaju, pa su si uboli stoinčne plazme za gledanje pet minuta 'Dnevnika', terence za odlazak u dućan, pozlaćene mobitele ili registracije s vlastitim imenom. Novac je demonska stvar. Kad ga nemaš, treba ti za sve, kad ga imaš, trošiš na sve što ti ne treba. Provjerite koliko vas je lova učinila uzaludnima

Registracija s imenom
Što nagoni ljude da stave svoje ime na registracijsku tablicu automobila? Ako već toliko žele da drugi saznaju kako se zovu, što ne objese osobnu oko vrata i ne prikvače imovinsku karticu, tek toliko da ne bude zabune. Da, zoveš se Jozo, da, furaš BMW X5, da, glup si. Ne samo to, za članstvo u ekipi s posebnim potrebama iskrcao si keš.

Pozlaćeni mobitel
Možda je zlato dobar vodič, ali mobiteli koji prije pripadaju rubrici nakita, a ne telekomunkacija neće zato primati i slati zlatne SMS-ove. Niti će vam glas zvučati plemenitije. No, istina, odašiljat će jednu poruku mimo tarife. Poruku koju definitivno ne biste htjeli nikom poslati da vam višak para nije nagrizao sinapse. A to je otprilike i poruka.

Terenac za špeceraj
Premise - nikad nije bilo lakše međugradski prometovati i nikad nije bilo više gužve u urbanim zonama. Murphyjev zakon lovaške uzaludnosti nameće očiti zaključak: ergo, nikada nije bilo toliko terenaca. Dobro da živiš na makadamu i svako jutro moraš razvoziti familiju. Ne, živiš na 100 metara od šoping centra, uglavnom si solo i do svoje destinacije možeš stići s namanje pet prijevoznih sredstava u istom ili kraćem vremenu. Ali da, znamo da si totalno divlji u srcu, kaubojski sanjaš proplanke i litice... Tuareg je najmanje što možeš učiniti za sebe.

Plazma za 'Dnevnik'
Veličina televizora je proporcionalna količini gledanosti. Pred 20-inčnim crno-bijelim kutijicama uglavnom se stišću tri generacije 24 sata na dan. Pred 40 inča u koloru tu su uglavnom djed, baka i par unuka oko 12 sati dnevno. Pred plazmom od 100 inča ne sjedi nitko. Ništa strašno u želji da bacite oko na svaku boru voditelja 'Dnevnika', to je uglavnom tip vijesti koji i zanima vlasnike uzaludno velikih TV-a.

Dizajnirani ljubimci
Vaše pseto ili mače nikad neće zaboraviti trenutak kad ste mu kupili dijamantima optočenu posudu za vodu ili kućicu u stilu Louisa XV. 'Znaš, uvijek ću se sjećati kad si mi onomad pokupio govance Guccijevom vrećicom', zamišljamo posljednje riječi prije nego otegnu papke. Postoji čitava industrija luksuza za kućne ljubimce, dizajnirana odjeća, pribor, krevetići, jastučići, ogrlice, krune... Dođe ti da zalaješ od strave.

50 pari cipela za pokriti pločice
Čak i celebrity filantropi a la Oprah Winfrey priznaju kako kupuju cipele jer, eto, tako genijalno stoje u izlogu. Pasat će im na petoj polici, treće mjesto zdesna, pored onih koje su uzele pred par sati. Nekada nam je stvarno žao što žene nisu stonoge, jerbo riječ je o vrhunskim izdancima ženskog tijela, a dolazi tek u komada dva. Naravno, i kolekcionarska manija bi dobila kakav-takav smisao.

Nazovi me na 666-666
Bilo bi zgdno saznati tko su vlasnici sotonskih telefonskih brojeva u Hrvatskoj i jesu li što dodatno platili za takvu privilegiju. Baš kao i osobno skrojene registracijske oznake, uspostavljanje identiteta putem broja mobitela katkada košta više nego da ste se kirurški pretvorili u Matthewa McConaugheyja. Lik je u Kataru za svoj broj 666-6666 platio s jednako žestokim znamekama: 2.750.000 dolara. Najskuplji telefonski broj na svijetu sada pripada Mohammadu Al Sayedu i nemate više izgovor da ga ne nazovete.

Nejestiva srebrnina
Skupocjeni beštek – još jedna luksuzna uzaludnost koja ljudima stoji po ormarima jer izgleda nekako preskupo da bi se njime stvarno jelo. Očito da je ideja kako je negdje pospremljen set srebrnih žlica dovoljno hranjiva. Paradoks stvari za posebne prilike je taj što nijedna prilika ne izgleda dovoljno posebnom. Tu bez beda ubrajamo kojekakva vina iz suludo egzotičnih berbi, superskupo posuđe, a vjerojatno ste krišom na aukciji kupili i čudesnu palačinku s Isusovim likom koju čuvate za nekog totalno posebnog. Još samo da se pojavi.

Voda s potpisom
Postoji voda i postoji voda. A postoji i 'bling, bling' voda. Za cijenu od preko 200 kuna po komadu možete se podvrći neopisivom iskustvu ispijanja vode iz boce koja sugerira samo jedno – kemija vašeg organizma je na višem stupnju svijesti. 'Bling H20' izmislio je holivudski pisac i producent Kevin Boyd, radi se o najobičnijoj izvorskoj vodi iz Tennesseeja, jedino što izgleda kao da sadrži eliksir mladosti, a ne idiotsku kombinaciju vodika i kisika uz par standardnih minerala. Troše je, navodno, Ben Stiller i Jamie Foxx, a Paris Hilton je servira svojem cuckovinju.

Posthumno prekenjavanje
Neki ljudi imaju više para mrtvi nego što ćemo ih mi zaraditi u deset života. Dovoljno je bilo obići groblja pred koji tjedan i nauživati se posthumnog blještavila koje se mjestimice natječe s dnevnim svjetlom. Pozlaćeni pali anđeli, filigranske krepane golubice, ušminkane patetične Gospe i par tona biranog mramora sa zlatnim uklesanim stihovima iz nečije pisanke za treći osnovne... Sve to ne računajući cijenu grobnog mjesta. Umrijeti je postalo luksuz. Ljubazno ga prepuštamo ekipi s viškom love.