Preko milijun Hrvata korisnici su društvenih mreža, a još veći broj dnevno i aktivno upotrebljava internet. Time su građani Hrvatske u svjetskom vrhu po provedenom vremenu online. Zadnje istraživanje otkriva što rade
Velike internetske tražilice objavile su svoje podatke o najpopularnijim temama na internetu. Prva analiza pokazuje da su Hrvati oduševljeni mačkama, grudima i eksplozijama.
'Rezultati su očekivani. Mačke, sise i eksplozije najzanimljivije su stvari na internetu i logično je da Hrvati to prepoznaju. Prošle godine hrvatski građani su 17 milijuna puta tražili materijal o mačkama, upisujući riječi kao 'mačkica' ili 'pussy'. Radi se o ogromnom prometu mačje video industrije ili fotografija slatkih mačića', objašnjavaju iz Centra za praćenje modernih medija.
Nakon mačaka, podaci pokazuju da su najgledanije ženske grudi. No građani nisu nužno tražili ženske grudi, koliko su samo odlazili na informativne portale koji su ih bombardirali golim ženskim tijelima čak i u crnoj kronici. Takvo novinarstvo dovelo je do uvjetovanja hrvatskog online bića, koje više nije u stanju otići na internet bez da malo provjeri izgled ženskih grudi.
'Na kraju su nam ostale eksplozije. Hrvati vole eksplozije. Radi se o nostalgiji za jednostavnijim vremenima kad su se problemi rješavali bacanjem bombe, a ne plaćanjem poreza. Ili jednostavno misle da su eksplozije urnebesno kul', objasnili su stručnjaci rezultate.
Budući da se hrvatski online prostor pokazao kao iznimno aktivan, već su se neke velike kompanije i političke stranke odlučile približiti svojim kupcima kroz internet reklamiranje bazirano na dobivenim rezultatima.
Prilozi News Bara na tportalu su satirično-humoristični, vijesti su izmišljene i ne treba ih shvaćati ozbiljno.