Reklama za rezance doživjela je istovremeno fijasko i nevjerojatnu popularnost – dok su je nadležne institucije zabranile, internet ju je, naravno, prigrlio
Nećemo reći slažemo li se s ljudima koji su osudili zabranjenu reklamu za rezance ili smatramo da su pretjerali, već ćemo jednostavno prepustiti čitateljima da sami odluče je li kratki spot o tjestenini seksistički uradak koji vrijeđa i omalovažava žene ili samo duhovita reklama.
Čini se da je originalna zamisao uistinu bila usporediti začinjene rezance sa seksi ženom, no pretpostavljamo da se reklama stvarno pokopala sloganima koji su na engleskom igre riječi.
Jedan slogan doista uspoređuje ženu s ljutim rezancima, dok drugi insinuira da je u redu razodjenuti ženu ('Which one gets you hotter?' i 'Peel the top off a hottie').
Bilo kako bilo, prilično je smiješno što je reklama za gotove rezance završila među zabranjenim reklamama.