Tvrtka Triumph omogućila je ženama da ovo ljeto provedu hladnih prsiju. Napravila je grudnjak 'Super Cool Bra' koji ima gel-jastučiće koji održavaju nisku temperaturu nakon hlađenja u zamrzivaču
Domišljati izum tvrtke Triumph vjerojatno će naći zainteresirane žene – ako nigdje drugdje, onda u Japanu. Novi grudnjak 'Super Cool Bra' ima sve normalne dijelove, plus gel-jastučiće koji se umeću u košarice nakon hlađenja u zamrzivaču, piše Reuters.
'Super Cool Bra' navodno će održavati ugodno hladnu temperaturu grudi za vrijeme ljetnih vrućina. Ovaj neobičan proizvod nedavno je predstavljen u Tokiju, a dolazi u dvije boje.
Bizarni grudnjak također ima još dvije neobičnosti – malo zvonce i grančicu metvice kao ukrase koji predstavljaju 'osvježavajući miris i zvuk'. Košarice grudnjaka namjerno su dizajnirane da izgledaju kao akvariji, a plavi gel-jastučići umeću se u njih iza ribica i morske trave.
Ako čak ni ledeni gel-jastučići ne pomognu za vrijeme ljetnih vrućina, Triumph je na grudnjak dodao i malu žlicu s kojom se vlasnica može polijevati, te malu lepezu kojom se može rashladiti. No iako se radi o najbizarnijoj ideji za izdržavanje nesnošljivih vrućina, zapravo je riječ o duhovitoj akciji tvrtke Triumph kojoj je cilj natjerati Japance da smanje korištenje klima-uređaja.
Grudnjaci (na žalost nekih) neće nikad doći u trgovine i neće ih biti moguće kupiti.
'Cijeli Japan, pogotovo područje Kansaija, vjerojatno će često ostajati bez struje. Tvrtke i obitelji moraju se snaći kad su u pitanju veliki računi za struju, pa nam je cilj bio pojačati svjesnost koliko je važno štedjeti struju', rekla je glasnogovornica tvrtke Triumph Yoshiko Masuda.