Mnoge su tvrtke, uključujući Reuters, prije dvije godine otvorile svoje virtualne podružnice u Second Lifeu, no spomenuta je novinska agencija odlučila potiho napustiti ovaj virtualni svijet
Second Life je globalni fenomen, s obzirom na to da je riječ o igri bez cilja u kojoj se igrači druže, razgovaraju, uređuju svoje virtualne domove i tome slično - nešto kao napredni chat servis, samo što su sugovornici vidljivi u obliku avatara.
Budući da je prije dvije godine Second Life okupljao velik broj ljudi i svi su pričali o njemu, marketinšku su priliku vidjele mnoge poznate tvrtke koje su uložile tisuće dolara u razvoj i izgradnju svojih virtualnih predstavništava, uključujući Nike, Coca-Colu, pa i jednu od vodećih novinskih agencija - Reuters.
Očito su svi oni uskočili nespremni na nepoznati teren jer danas su njihova predstavništva i zdanja prazna, nitko ih ne posjećuje, niti se o njima priča kao o nečem posebnom, tako da uopće ne iznenađuje da odlazak Reutersa nitko nije ni primijetio.
Ekipa Reutresa je očigledno digla sidro još krajem rujna od kada datira njihova posljednja vijest, a glasnogovornik spomenute tvrtke potvrdio je da njihova virtualna redakcija više ne radi. Iako kaže da sama igra nije na umoru, sva silna prašina se slegla nakon čega je Second Life postao još jedan bivši pomodni hit.