Mudri poduzetnik odlučio je putem interneta prodavati epruvete dječjih suza, ali ni sam nije vjerovao koji je odaziv
Unatoč ekonomskoj krizi, postoje priče o poduzetničkom uspjehu. Jedan mladi Čeh dosjetio se kako zaraditi milijune eura. Odlučio je putem interneta prodavati različite oblike dječjih suza. Gorke, slatke, suze plavooke djece, suze smeđooke djece te različitih rasa. Kroz samo nekoliko mjeseci poslovanja postao je milijunaš.
'Jedan dan sam tražio dječje suze na internetu i nigdje ih nitko nije prodavao. Ljude je samo zanimalo gdje ih mogu kupiti. Shvatio sam da je zakon ponude i potražnje na mojoj strani te sam odlučio prodati nekoliko epruveta dječjih suza putem interneta. Odmah su se javili kupci, pa sam shvatio da sam nešto dobro nanjušio', objašnjava Waclav.
Uskoro je punio i prodavao po nekoliko stotina epruveta dnevno. A nakon što je počeo prodavati različite varijante, morao je potražiti i veću punionicu. 'Sada zapošljavam oko 20 radnika, ako ne brojite svu djecu. Primamo tisuće narudžbi svaki tjedan, iz cijelog svijeta, stalno nam se javljaju kupci koji su iznimno zadovoljni kvalitetom', ponosan je mlad milijunaš.
Waclav tvrdi da nema nikakvog rasizma u njegovoj kompaniji, unatoč tome što su ga neke udruge za prava djece napale budući da su suze plavooke djece skuplje od suza smeđooke djece. Neki u tome vide lošu poruku djeci, koja bi se mogla osjećati manje vrijednom, a i skrivenu diskriminaciju.
'Ovdje se radi samo o slobodnom tržištu, ja ne utječem koje dječje suze klijenti više preferiraju. Osobno, ja ne koristim dječje suze', jasan je Waclav.
Prilozi News Bara na tportalu su satirično-humoristični, vijesti su izmišljene i ne treba ih shvaćati ozbiljno.