Dobro znamo da bilo koji proizvod u retro stilu kod ljudi izaziva topli osjećaj nostalgije. Niti najnoviji električni bicikli marke Vintage nisu iznimka. S tankim profilom i linijama nadahnutim trkaćim stazama, ovi vrhunski e-bicikli izazivaju nostalgiju za dobrim starim pedaliranjem.
No, vrhunski modeli marke sa sjedištem u kalifornijskoj Santa Clari također kriju i iznenađujuću tajnu - imaju monstruozno veliku i moćnu bateriju, te jednako impresivan motor, koji bicikle mogu goniti brzinama čak i do 65 kilometara na sat! To je samo jedan od razloga zbog kojih model Vintage Electric Roadster spada, prema mišljenju stručnjaka za to područje, među osam najboljih e-bicikala na svjetskom tržištu.
Kad upravljate biciklom koji vozi do 65 km/h, na umu morate imati nekoliko stvari - pri toj brzini sve se događa vrlo brzo (primjerice otvaranje vrata parkiranih automobila), doživljaj vas može ponijeti da zanemarite znakove 'STOP' (loša praksa), a preskakanje nošenja motociklističke zaštite za oči može dovesti do potoka suza. Važno je da su kočnice bicikla jednako sposobne usporiti ga kao što je njegov motor vješt u ubrzavanju...
Pritom, Vintage Electric Roadster — kako često pišu u recenzijama — ide jednako dobro koliko dobro i izgleda. Doduše, nije jeftin (u SAD-u mu je cijena oko 7000 dolara), ali tako je to s vrhunskim proizvodima. Zapravo, skoro bi se moglo postaviti pitanje je li uopće riječ o biciklu, s obzirom na dizajn i brzinu. Istina, pedale su tu, istina mogu se i koristiti, ali teško je zamisliti da će netko tko se zaljubi u Vintage Electric Roadster doista prečesto koristiti snagu vlastitih nogu.
Dizajneri su doista posvetili punu pažnju svakom detalju, posebno pokušavajući imitirati nekadašnje mopede kakvih se, recimo, sjećamo iz starih francuskih filmova. Zaobljeni okvir s imitacijom rezervoara goriva, kožno sjedalo i ručke, blještavo lakirani metalni dijelovi... doslovno sve je tu. A onda stižu i moderni detalji, poput LCD ekrana s podacima o vožnji - brzini, razini struje u bateriji i drugim važnim informacijama.
Vintage Electric Roadster može voziti 'na struju' do 120 kilometara bez pononog punjenja. Bicikl je težak četrdesetak kilograma, ali je lak za vožnju i upravljanje, a hidraulične kočnice odradit će svoj posao u svakoj (ne)prilici. Naprijed i otraga opremljen je LED svjetlima što pruža dodatnu sigurnost.
Zaključak je da je riječ o stilski dotjeranom i iznimno kvalitetnom vozilu, bez obzira što je prije riječ o električnom motociklu nego biciklu.