Na početku današnje emisije, u kojoj je ugostio Mariju Selak Raspudić, Aleksandar Stanković rekao je da će s njom razgovarati samo o ljubavi i revoluciji. Ne znam koliko su široke Stankovićeve definicije ljubavi i revolucije, ali ako su imalo nalik onome što običan gledatelj smatra ljubavlju i revolucijom, nakon odgledane emisije na pamet mi pada samo blesav narodnjački stih - otiš'o si, sarmu prob'o nisi!
Citirat ću ga po sjećanju: 'Za razliku od ostalih emisija, sa svojom današnjom gošćom razgovarat ću samo o ljubavi i samo o revoluciji. A vi, dragi gledatelji, kako znate i umijete bez politike u Nedjeljom u dva'. Tako je Aleksandar Stanković najavio Mariju Selak Raspudić i onda joj postavio brat-bratu dva ili tri pitanja o tome je se u njezinu životu dogodila revolucija otkad se udala za 'onog visokog Hercegovca', o Raspudićevoj objavi na društvenim mrežama prije par mjeseci gdje je opisao kako je 'njegova lavica' odlučila poći u politiku za njim te o tome je li Nino Raspudić doista inzistirao da ona mora biti na listi s njim. Nakon toga, ostatak emisije lagodno je proveo s gošćom razgovarajući - o politici.
Nije zato baš previše jasno zašto je Stanković počeo emisiju s takvom najavom. Ako to što je sa Selak Raspudić u ostatku emisije razgovarao o njezinim planovima na mjestu šefice Odbora za ravnopravnost spolova smatra razgovorom o revoluciji, mora da se Lenjin prevrnuo u onom svojem morbidnom mauzoleju od užasa, ako to što su se dotakli uloge majčinstva u ženskom životu te udomljavanja djece u gay obitelji smatra razgovorom o ljubavi, jedva čekam novi standard u pričama romantičnih komedija, a ako mu sve to skupa, razglabanje o premijeru i njegovu stilu vodstva te priča o Zakonu o strancima ne spadaju u politiku, onda evo, ja stvarno ne znam...
Ono što zapravo bode oči jest to da se čini kako je Stanković s takvim uvodom zapravo nastojao izbjeći situaciju u kojoj Mariju Selak Raspudić predstavlja nekom varijantom rečenice ili primisli: 'Evo, ovo vam je Marija Selak Raspudić, koju svi najbolje znamo kao ženu Nine Raspudića'. I naravno, to ne bi bila samo skandalozno seksistička rečenica, nego ne bi bila ni točna jer Mariju Selak Raspudić znamo, ako nikako drugačije, kao moderatoricu i panelisticu 'Petog dana', i to dosta prije nego što se saznalo da je u vezi s Raspudićem - dakle, jasno je da je Stanković htio izbjeći takvo predstavljanje. No ipak, valjda ipak nije mogao bez naglašavanja tog aspekta njezina lika & djela jer, ruku na srce, ni Raspudićevo gostovanje u emisiji prije tri i pol mjeseca nije prošlo bez razglabanja veze Raspudić-Selak, čak dapače, s još jačim tabloidskim momentom, u kojem je Raspudić uspio izvaliti svakojaka čudaštva zbog toga što su mu suprugu uslikali trudnu. To je valjda ta ljubav. A revolucija... vrag bi ga znao! Valjda je revolucionarno to što su muž i žena zajedno ušli u Sabor. Ne znam. Ne mogu tako daleko spekulirati.
Kako god bilo, ostatak emisije Stanković je s Marijom Selak Raspudić razgovarao o politici. I razgovarao je toliko oprezno i svako malo s toliko ograda - pogotovo kada je bila riječ o 'ženskim' temama - da se nije mogao izbjeći dojam da se boji još jedne titule 'bijelog heteroseksualnog muškarca na poziciji moći' koji ne razumije feminizam i položaj žene u društvu. Zahvaljujući tome, Selak Raspudić, koja usprkos svojem položaju na čelu Odbora za ravnopravnost spolova, nije baš neka ikona feminističke misli u Hrvata, dobila je priliku da bez većih izazova ili osporavanja s njegove strane iznese par tipično centrističkih i relativizirajućih priča o feminizmu, uključujući i onu da se u Hrvatskoj feminizam koristi kao oružje moći (???) pomoću kojeg se ljudima dijele packe te da cijela emisija ispadne kao oživotvorenje kritike koju je Stanković uputio Selak Raspudić na početku emisije - štreberski, suviše pripremljeno i pomalo dosadno.
Ali bitno da su oni bili ljubavni i revolucionarni.