Kampanja 'Oživi me'
Izvor: Promo fotografije / Autor: John Pavlish
Kampanja 'Oživi me'
Izvor: Promo fotografije / Autor: John Pavlish
PROCES OŽIVLJAVANJA
Splitska modna dizajnerica Anamarija Asanović i hokejaš KHL Medveščak Saša Martinović podržali su kampanju 'Oživi me'
Kampanja 'Oživi me' privukla je mnoga modna i sportska imena. Matija Vuica, ambasadorica kampanje, za tu je priliku dizajnirala službene majice, a Anamarija Asanović i Saša Martinović pozvali su sve Riječane da se u subotu pridruže jednostavnoj akciji i nauče postupke oživljavanja.
Tijekom listopada u gradovima diljem Hrvatske građanima će se omogućiti praktično vježbanje postupaka oživljavanja na lutkama uz stručni nadzor. Nakon Splita i Zadra te Rijeke ovog vikenda edukacija će se održati u Zagrebu 18. listopada te u Osijeku 25. listopada.
Kampanjom 'Oživi me' Zaklade Hrvatska kuća srca želi se podići razina svijesti građana te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je riječ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove, za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje.
Riječki događaj 'Oživi me' održat će se u Zapadnom trgovačkom centru (ZTC) u 12 sati.