U velikoj završnici glazbenog natjecanja 'Superstar', simpatična RTL-ova voditeljica ponovno je ukrala pozornost svojim modnim odabirom
Prilikom vođenja emisije 'Superstar', Antonija Blaće uvijek je na 'visini zadataka', što uključuje i odabir upečatljivih kreacija.
Niz izdanja viđenih u novoj sezoni 'Superstara' ove subote finiširala je u još jednom laskavom modelu haljine - ovoga puta s potpisom Self-Portraita.
Poznati londonski brend svojim ženstvenim kreacijama, a osobito haljinama, osvojio je brojne poznate dame poput Kate Middleton ali i sa domaće javne scene. Njihovom najvećom obožavateljicom pokazala se bivša prva dama Splita, Daniela Marasović Krstulović.
Odabir simpatične Antonije Blaće pao je na svjetlucavi model u trendovskoj smeđoj boji, koji se u prodaji još uvijek nalazi po cijeni od 600 eura.
Sa nabranom tkaninom na strateškim mjestima i manjim, asimetričnim prorezom na području dekoltea, ovaj model haljine pokazao se posve prigodnim za veliku završnicu showa, ali i blagdansku sezonu u kojoj se trenutno nalazimo.
Kroz modnu povijest (i sezone) nabrane haljine oduvijek su bile jedne od omiljenijih. Sa specifičnim naborima i padovima tkanine, to su modeli koji prije svega posebno laskaju figuri jer prekrivaju eventualne nedostatke, a istovremeno ističu ono najbolje od nje.