Poznato je da se u prosincu zaredaju društvena događanja i razne promocije na kojime je 'važno biti viđen' pa su se i voditeljice s RTL-a odlučile pojaviti na što više događanja u što manje vremena. Pritom o stylingu nisu previše vodile računa, primijetio je Guru, iako su se mudro dosjetile kako koliko-toliko izgledati drugačije na dva različita događanja
'RTL-ovke su se razbacale po gradu i društvenim događanjima. Vjerojatno dobiju zadatak u stilu 'vas dvije ste utorkom po svim eventima, a vas dvije četvrtkom'. Tako su ovaj put Antonija Stupar Jurkin i Ana Miščević odradile dva pojavljivanja u razmaku od sat vremena.
Prvo su reklamirale donji veš, a nakon toga torbe. Sve ono što žene vole. Imale su dobru taktiku; na prvom pojavljivanju su bile obučene, a za drugo su skinule kapute, pa izgleda kao da je novi styling', odao je priznanje Guru voditeljicama za domišljatost. Kad je styling došao na red za ocjenjivanje, nije bio toliko blagonaklon.
'Dok je Antonija bila u kaputu, to je još donekle izgledalo OK. Kaput je u bijeloj boji, a znamo da je to trendi boja ove sezone. No čim ga je skinula, nestalo je volumena i pokazalo se da izgleda kao drvena HB olovka s gumicom na vrhu. Možda ne bi bilo škodilo da je barem imala rukave na ovoj vesti….
Antoniji je bez kaputa očajnički nedostajalo volumena i nečeg na čemu bi se oko moglo zadržati, a kod njezine kolegice bila je to sasvim druga, ali jednako neuspješna priča. Kad je Ana skinula jaknu, shvatili smo da je mogla malo smiriti doživljaj. Za početak bi bilo poželjno maknuti torbu i ogrlicu pa bi cijeli ovaj nazovi styling bio koliko-toliko ugodniji oku', poručio im je naš dežurni modni kritičar.