Premda Quattro pogon nije standardni dio opreme na svakom automobilu s četiri prstena, on je ipak dostupan kao opcija na svim Audijevim modelima. Zasad
Autobild prenosi da će nadolazeći najmanji model Audija – A1 ujedno biti i prvi bez opcije integralnog pogona koji je Audi učinio poznatim diljem svijeta. Ako nije riječ tek o dezinformaciji, ovakav potez nemalo će nas iznenaditi budući da je ime koncepta na kojem je serijski model stvaran upravo – Audi Metroproject Quattro.
Ipak, ovakva bi odluka iz Ingolstadta imala smisla, jer bi integralni pogon na malenom A1 uzrokovao primjetno povećanje mase, kao i cijene, što u ova recesijska, ekološki osviještena vremena ne bi bilo prepametno. Autobild također tvrdi da će svi modeli standardno dolaziti sa sedmerobrzinskim automatiziranim mjenjačem s dvostrukom spojkom, a najprestižniji S1 model koji bismo trebali dočekati u veljači 2011. trebao bi pogoniti turbopunjeni 1.4-litreni TSI sa 180 konjskih snaga.
Službena premijera Audijeva mališana očekuje se na ožujskom salonu u Ženevi iduće godine.