Do brzine od 25 km/h, električni automobili praktički su nečujni ljudskom uhu. Prekoračenjem te brzine, otpor zraka kao i trenja pneumatika i podloge postaju dovoljno glasni za registriranje
Ovo je prilično velik problem za ljude, posebice one slabijeg vida ili slijepe osobe koje se, prilikom prelaska ceste, u potpunosti oslanjaju na zvukove koje proizvodi motor. S obzirom na to da je elektromotor, za razliku od motora s unutarnjim sagorijevanjem, nečujan, pitanje je vremena kada će zakonodavci uvjetovati da električni automobili u vožnji moraju reproducirati određeni zvuk.
No kako bi automobil trebao zvučati? U Audiju su u posljednje vrijeme opsjednuti akustikom, a ekipa inženjera zvuka na čelu s dr. Ralfom Kunkelom iza zatvorenih vrata radi na budućem zvuku Audijevih modela koji će ih razlikovati od svih ostalih automobila.
'Zvukovi koji se koriste za svemirske brodove u filmovima podsjećaju na one koje proizvode automobili, no istovremeno su potpuno drukčiji', kaže Kunkel te zaključuje: 'Ako želite znati kako će zvučati budući Audiji, dovoljno je da zamislite Audi RSQ kojim Will Smith upravlja u filmu 'Ja, robot.''