STUDIJA MILLWARD BROWNA

BMW prestigao Toyotu na listi najvrednijih brendova

30.04.2010 u 11:33

Bionic
Reading

Vrijednost brenda teško je mjerljiva veličina koja se ne odnosi samo na ukupnu vrijednost materijalne i nematerijalne imovine. Stoga Automotive News tvrdi da je ove godine BMW prestigao prvog po veličini proizvođača automobila – Toyotu

Citirajući rezultate istraživanja Millward Browna, Automotive News ističe da je Toyota zbog masovnog povlačenja vozila u servisnoj akciji ljepljive papučice gasa te pada prodaje izgubila na vrijednosti brenda čak 27 posto, odnosno trenutno vrijedi 21,8 milijardi američkih dolara.

U istom je periodu BMW izgubio na vrijednosti brenda samo devet posto, pa mu je procijenjena vrijednost identična Toyotinoj – 21,8 milijardi dolara.

Istraživači Millward Browna vjeruju da će Toyota ipak uspjeti okrenuti trend te se vratiti na prvo mjesto.

Nas pomalo zbunjuje način na koji Amerikanci evaluiraju svjetske marke, pa tako u prvih 100 svjetskih brendova imamo još Hondu koja, prema Millward Brownu, vrijedi 14,3, Mercedes vrijedi 13,7, a Nissan  8,6 milijardi dolara.