Danas gotovo pa da nema europskog proizvođača koji u vlastitoj postavi nema bar jedan SUV, a prije desetak godina situacija je bila potpuno drugačija. Nakon što je Mercedes 1997. izbacio ML-klasu, BMW je reagirao predstavljanjem modela X5. Jedanaest godina kasnije, Bavarci slave milijunti proizvedeni primjerak
U posljednjih jedanaest godina X5 je značajno napredovao, a zahvaljujući njegovom globalnom uspjehu ostvarenom na više od 120 tržišta diljem svijeta BMW je u međuvremenu lansirao X3, X6 i X1. Ni ovdje nije kraj, ako je vjerovati medijima koji spekuliraju o dolasku modela X4 i X2.
U posljednjoj generaciji BMW-ov najveći SUV dobio je paletu naprednih benzinskih i dizelskih motora koji se osim performansama ističu i učinkovitošću, a velika novost bilo je i predstavljanje najsnažnije izvedbe M, premda je BMW godinama tvrdio da nikad neće napraviti spomenuti automobil jer zbog nezadovoljavajuće (sportske) vozne dinamike ne može biti 'ultimativni vozački stroj'.
Milijunti X5 izrađen je u BMW-ovim pogonima u Spartanburgu, ima crno-safirnu metalik boju eksterijera te interijer prevučen kožom smeđe boje, a namijenjen je kineskom kupcu.