Žestoka borba između proizvođača u ultraluksuznom segmentu svodi se na finese, a jedno od posljednjih mjesta na kojem se vode bitke je odabir mjenjača
Mercedes-Benz je prvi udario predstavivši svoj sedmerobrzinski automatski mjenjač 7G-Tronic, no ubrzo su s osmerobrzinskim rješenjima reagirali Lexus, BMW, Audi, pa čak i Hyundai. Ovi mjenjači sposobni su za dosta brzu i glatku izmjenu brzina.
Ipak, sad proizvođačima krstarica muku zadaju nova automatizirana rješenja s dvostrukom spojkom. Ovi sustavi omogućavaju prebacivanje između brzina gotovo u treptaj oka, za 0,2 sekunde, čime postižu nedostižne performanse. No problem je što trenutno predstavljaju mnogo kompleksnije i skuplje rješenje od konvencionalnih i već dokazanih osmerobrzinskih mjenjača.
Stoga je, zasad samo BMW, potvrdio da će se još neko vrijeme zadržati na poznatom teritoriju i pri unapređenju svojih najluksuznijih modela neće prelaziti na mjenjače s dvostrukom spojkom.