Već razmišljate o Božiću? Evo jedinog razloga zašto je to korisno
Eto ga. Nismo se još oporavili od obiteljskog ručka za blagdan Svih svetih i tuluma za Noć vještica, a već se polako kroz zvučnike do naših iznenađenih bubnjića probija zvonki glas Mariah Carey koja nam nabraja što sve ne želi vidjeti pod božićnim drvcem (osim neimenovanog odabranika svog srca). Zatreba li vam nova jakna ili vesta za hladnije dane koji čiji dolazak tek iščekujemo, nemojte se iznenaditi što vam trgovine već nude zlatno-crveno-zelene kreacije za uredske predblagdanske zabave, a suptilne lampice oko izloga ne tako suptilno podsjećaju da se vrijeme blagdana bliži i nema nam druge nego se prepustiti duhu Božića. Sada i ovdje.
U redu, to je sve donekle i razumljivo. Božić je vrijeme čarolije, topline i nostalgije. A s prebacivanjem sata na zimsko računanje vremena i neizbježnom činjenicom mraka koji prigodno pada baš u trenutku kad napokon izađemo iz ureda, nije čudo što nam treba malo čarolije u avansu da izguramo još tih šest i pol tjedana. Ali baš sada? Već?
Ovaj fenomen ranog Božića u kojem studeni postaje produžena ruka prosinca nije stigao jučer i ne čini se da će tako skoro nestati. Istina, u većini nas budi podijeljene osjećaje. Duh preuranjenog Božića – ne možeš s njim, ne možeš bez njega. Osim ako ste vlasnik tvrtke ili malog biznisa. Onda definitivno ne možeš bez njega. Vrijedi i za one koji su svoju karijeru usidrili u području marketinga i oglašavanja.
Čestitke koje kupimo u papirnici, pa rukom ispišemo lijepe želje, zatim poližemo kuvertu i pošaljemo poštom dragim suradnicima nisu samo stvar nostalgije, nego i povijesti. Živimo u vremenu u kojem video vlada našim ekranima: od jutra do večeri, barem u trenucima opuštanja. Bilo da smo se zamotali u dekicu pred televizorom, ili u pauzi od posla prelistavamo društvene mreže i uživamo upravo u kratkim videima svih žanrova i formata.
Jasno vam je kuda idemo s ovim. Za svaki slučaj, ipak ćemo izgovoriti: kad začujete prvi vrisak Mariah Carey i blagu zvonjavu zvončića, vrijeme je da počnete planirati svoju video čestitku. Snimanu i montiranu, uz par animiranih efekata za klasičan, svjež i moderan dojam, ili pak u potpunosti animiranu, za šarmantan, futuristički ili retro duh u suvremenom formatu.
Pri tome će vam naravno trebati mala pomoć. Trgovine aplikacijama prepune su opcija u kojima vaša lica uz malu pomoć umjetne inteligencije pjevaju božićne hitove s MTV-ja kasnih 80-tih, a kućni ljubimci govore vašim glasom. Ali ako želite nešto zaista posebno, kreativno i u skladu s vašim brandom, vrijeme je da naručite svoju video čestitku ne od umjetne inteligencije, nego od pravih ljudi koji se svakodnevno bave videom. Od velikih produkcijskih kuća do okretnih studija za video i animaciju, postoje profesionalci koji vaše velike ideje znaju prenijeti na sve formate malih ekrana, a i šire. Važno je samo da već sada napravite prvi korak.
Važno je samo da već sada napravite prvi korak - na www.moglo.hr