Jedno je od najpoznatijih holivudskih lica, ima uspješnu producentsku kuću, zbog ljubavi prema arhitekturi svojedobno je u New Orleansu gradio kuće nakon što je taj grad pogodio uragan Katrina, s bivšom suprugom Angelinom Jolie kupio je vinograd u Francuskoj i bacio se na proizvodnju vina što je rezultiralo nagrađivanim roséom Miraval. Nedavno smo saznali da u slobodno vrijeme izrađuje skulpture, izbacio je modnu liniju, a ovih je dana Brad Pitt predstavio i svoju liniju za njegu kože nazvanu Le Domaine
Brad Pitt u posljednje je vrijeme itekako zaposlen. Nakon globalne promocije filma 'Bullet Train', na kratko je posjetio Italiju gdje je u Veneciji prisustvovao premijeri Netflixovog filma Blonde, čiji je producent. Predstavio je u međuvremenu modnu liniju isključivo posvećenu luksuznom kašmiru nazvanu God's True Cashmere. Samo nekoliko tjedana kasnije otputovao je Tampere u Finsku gdje je pokazao još jedan svoj talent – otkrio je skulpture na svojoj prvoj javnoj umjetničkoj izložbi, a prije dva dana najavio je svoju prvu liniju za njegu kože – Le Domaine.
Pittova linija za njegu kože namijenjena je muškarcima i ženama, razvijena je u suradnji s obitelji Perrin, vinogradarima koji također stoje iza Pittovih vina Miraval.
Le Domaine sadrži dva patentirana sastojka: GSM10, koji se dobiva iz sjemenki grenachea i syraha te kožice grožđa iz vinograda obitelji Perrin i prepun je antioksidansa, baš kao i ProGR3, dobiven od biljnih ekstrakata, vitica vinove loze, kamilice i zelenog čaja, a ima dokazana anti age svojstva. Proizvodi su veganski i ne sadrže parabene, silikone, mikroplastiku, minerale i sintetička ulja, sulfate i sastojke životinjskog podrijetla, a dolaze u recikliranoj staklenoj ambalaži koja se može ponovno puniti dok su poklopci od hrastovine prerađene iz vinskih bačava. Cijena im je očekivano paprena, u rasponu od 80 do 385 dolara.
Trenutačno su dostupna tri proizvoda: The Serum (serum za lice), The Cream (dnevna hidratantna krema) i The Cleansing Emulsion (pjenušavi proizvod za čišćenje lica), a svi dolaze u elegantnoj bijelo-narančastoj kutiji. Četvrti proizvod, The Fluid Cream, bit će u ponudi od siječnja 2023.
Pittova opsjednutost grožđem datira iz 2008., kada je potpisao dugoročni najam vinograda Château Miraval od 1800 hektara dok je službeno kupio zemlju 2012. godine (s Angelinom Jolie, koja je nedavno prodala svoj dio imovine usred njihove dugogodišnje brakorazvodne parnice). Pitt je iste te 2012. upoznao Marca Perrina, koji je danas suosnivač brenda Le Domaine i izvršni direktor tvrtke Miraval-Provence, a čija je obitelj u vinskom biznisu više od jednog stoljeća.
Nakon upoznavanja, njih dvojica skovala su velike planove za povratak nagrađivanog roséa Miraval. No dvojac je odlučio otići korak dalje i zaroniti u beauty vode te ljubav prema grožđu pretvoriti u luksuznu liniju za njegu kože.
Pitt je rekao da je oduvijek razmišljao o pokretanju vlastite linije za njegu kože i da mu se tijekom godina obratilo nekoliko brendova, no tek nakon što mu je Perrin iznio ideju stvaranja proizvoda u kojim bi koristili vlastite resurse ozbiljno je 'zagrizao'.
'Iskreno, ne bismo to radili da nismo osjećali da ovdje postoji nešto valjano, nešto originalno, nešto što funkcionira. Stalno mi šalju proizvode i... uf. Meni je sve to isto. No prošle godine testirali smo Le Domaine i bio sam stvarno iznenađen rezultatima, a to je za mene značilo da vrijedi nastaviti', rekao je Pitt.
Obitelj Perrin više od 10 godina radi s cijenjenim enologom dr. Pierre-Louisom Teissedreom na istraživanju kako se ostaci grožđa mogu koristiti nakon proizvodnje vina. Tako je dr. Teissedre stvorio jedan od glavnih sastojaka Le Domainea - GSM10®, koji je prepun antioksidansa iz ekstrakta grožđa sorti Grenache, Syrah i Mourvèdre. Tim Le Domainea nastavio je zatim svoje istraživanje sa stručnjakom za medicinsku genetiku dr. Nicolasom Lévyjem, koji više od 20 godina proučava progeriju, rijetku bolest koja uzrokuje ekstremno brzo starenje djece.
Levy je pak razvio sastojak ProGr3® koji pomaže smanjiti štetne uzroke progerina, ali i znakove starenja. Dobiven je iz resveratrola iz vitica vinove loze, a cilj mu je održati stanice kože zdravijima i služi kao snažan 'protuotrov' za oksidativni stres.
Inače, Pitt je donio svjesnu odluku da ne predstavlja brend kao zaštitno lice pa tako u kampanji Le Domainea neće biti Pittovih portreta kao i vrlo malo intervjua na ovu temu. Kada su ga na predstavljanju brenda pitali koje su njegove tajne ljepote, odgovorio je da pokušava biti fizički aktivan, kreativan, jesti malo zdravije 'ali moraš nekad varati'.
'Ne želim bježati od starenja. To je koncept od kojeg ne možemo pobjeći i volio bih da ga naša kultura malo više prihvaća. Nešto o čemu smo razgovarali (kada smo osnivali Le Domaine) bio je termin anti age – protiv starenja. To je smiješno. To je bajka. Ali ono što je stvarno jest tretirati svoju kožu na zdrav način. I to je nešto što sam naučio radeći ovaj posao, ali zbog toga se osjećaš bolje. Odrastao sam sa seoskim mentalitetom, na neki način, operete se sapunom jednom dnevno i onda idete dalje. I mislim da učimo da ako volimo sebe, ako se prema sebi odnosimo malo bolje, to ima dugotrajne koristi. Dakle, samo starite zdravo, starite na zdrav način', rekao je glumac u razgovoru za Vogue.
A kako Brad Pitt vidi budućnost?
'Što sam stariji, sve više razmišljam o kvaliteti života i trošenju vremena. Mislim da smo se nakon lockdowna zapitali kako provodimo vrijeme, zašto se toliko trudimo, čemu posvećujemo svoje živote? I mislim da su obitelj i prijatelji na kraju dana sve što je bitno', zaključio je glumac.
U VENECIJI