Slavne dame sve češće može se ugledati u odjevnim komadima američkog brenda Cinq á Sept koji na modnoj sceni postoji tek godinu dana
Suvremeno modno tržište na kojem se proizvodi malih brendova u robnim kućama prodaju za nešto manju cijenu od dizajnerskih, s vremenom je postalo prezasićeno. Kako bi se istaknuo u moru brendova koji se mogu pronaći na policama luksuznih modnih kuća, brend Cinq á Sept pokušava ponuditi nešto posebno i praktično.
S tek godinu dana postojanja na modnoj sceni, brend Cinq á Sept već se našao na policama luksuznih robnih kuća poput Saks Fifth Avenua, Neimana Marcusa, Nordstroma i Bloomingdale'sa.
Ranije ove godine brend je zaradio još veću pažnju javnosti zahvaljujući Maliji Obami i njezinom odabiru crno-bijele haljine brenda u povodu oproštajnog govora oca, bivšeg američkog predsjednika Baracka Obame.
Brend koji, poput Malije, podjednako voli i bivša američka prva dama, obožavaju nositi i zvijezde poput modela Joan Smalls, Ashley Graham, glumice Jennifer Lawrence, Priyanke Chopre i Shay Mitchell.
Estetiku brenda čini spoj pariškog šika i klasičnog njujorškog stila, a upravo taj modni spoj jedan je od glavnih razloga njegova velikog uspjeha, a njegov naziv predstavlja francuski izraz 'pet do sedam' koji se koristi za označavanje općeg raspoloženja.
Kolekcije brenda koji je osvojio mnoštvo slavnih dama, često predstavljaju zbirku trendovskih i cjenovno pristupačnih komada koji se mogu nositi više sezona. Kako ističe osnivačica brenda Jane Siskin, 95 posto tkanina koje koriste mogu se nositi tijekom cijele godine.
Najsvestraniji komadi brenda uključuju haljine koje će odlično izgledati u poslovnim izdanjima ili u sezoni vjenčanja i modele hlača (od kojih se najprodavaniji primjerci kreću po cijeni između dvije do 2500 kuna).
Cjene odjevnih komada brenda Cinq á Sept definitivno ne mogu konkurirati high street brendovima poput Zare ili H&M-a, no riječ je o pravoj robnoj marki koja svakim danom uživa sve veću popularnost u svijetu slavnih.
Prema riječima osnivačice i dizajnerice brenda, postojeći asortiman odjevnih komada u skorije vrijeme planiraju obogatiti linijom obuće s identičnom cjenovnom strategijom.