Burberry

Burberry zaintrigirao detaljima prve straight-to-consumer kolekcije

18.08.2016 u 10:18

Bionic
Reading

Prva Burberry kolekcija ovog tipa bit će predstavljena 19. rujna u sklopu londonskog tjedna mode

Kultna londonska modna kuća Burberry otkrila je detalje nove kolekcije koja će odmah nakon svojeg debija na londonskom tjednu mode, 19. rujna, biti dostupna kupcima širom svijeta. Modeli će po prvi puta prošetati pistom i u muškoj i ženskoj straight-to-consumer kolekciji kako bi se skratilo tradicionalno vrijeme čekanja između modne revije i same dostupnosti na prodajnim mjestima.

Kolekcija inspiraciju crpi iz spoja povijesti i modernizma vidljivog u djelu Orlando poznate spisateljice Virginije Woolf. Christopher Bailey, kreativni i izvršni direktor Burberryja, otkrio je kako im je bila želja odati počast svim talentiranim majstorima zanata čije su spretne ruke izradile svaki kultni Burberry proizvod.


Kampanju za novu kolekciju snimio je veteran modne fotografije Mario Testino, kao seriju portreta britanskih modela i samih majstora iz Engleske, Škotske i Italije koji stoje iza vrhunskog dizajna Burberry kolekcija. Snimljena u Walker Art Galleryju u Liverpoolu, kampanja odiše raskoši, elegancijom i bogatom povijesti najpoznatijeg britanskog modnog brenda. Lansiranje kampanje i kolekcije Burberry je označio objavom jednog od detalja Testinovih fotografija – portreta majstora koji je izradio uzorak za najnoviju Burberry torbu, The Bridle.

Burberry kolekcije dostupne su u Burberry storeu, Kaptol centar te XYZ Premium Fashion Storeovima, Arena centar Zagreb te City Center one Split.