Modni dizajner Calvin Klein nije ljubitelj nove reklamne kampanje za Calvin Klein Underwear u kojoj je glavna zvijezda Kendall Jenner
Osnivač modne kuće Calvin Klein s čijeg je kormila otišao prije 14 godina, misli da modna industrija ne bi smjela birati modele na temelju toga koliko sljedbenika imaju na društvenim mrežama. Klein je u prosincu 2002. svoj brend prodao jednom od najvećih tekstilnih kompanija u SAD-u Phillips-Van Heusen, i to za 400 milijuna dolara u gotovini te dodatnih 30 milijuna dolara u dionicama i 300 milijuna u tantijemama.
Na nedavno održanom panelu na sveučilištu Savannah College of Art and Design, Klein je izjavio da su nova mlada lica u modnom svijetu 'razočaravajuća', ali i otkrio da za razliku od Kendall Jenner koju nikad ne bi angažirao u kampanji, nema ništa protiv Justina Biebera u reklamama za donje rublje brenda koji nosi njegovo ime.
U odgovoru na pitanje što misli o kampanji Kendall Jenner za brend Calvina Kleina, slavni dizajner odmah je ukazao na sve mane u svijetu mode.
'Znate, nisam dobro upoznat sa svim tim. Zaista nisam. Siguran sam da je ona draga mlada žena, ali ja to nikad ne bi napravio, čak ni danas. Justin Bieber, da, to je druga stvar.
Kad kažem da mi se sviđa Justin Bieber u Calvin Klein Underwear kampanji, to je zato što mi se zaista sviđa, a ne zato što ima milijun sljedbenika. Danas modele plaćaju na temelju toga koliko sljedbenika imaju. Dobivaju angažmane ne zato što predstavljaju samu bit tog dizajnera, a to je ono što sam nekad tražio, već zbog toga koliko ih ljudi prati na društvenim mrežama. Mislim da dugoročno to neće ići. To nije dobra formula za uspjeh proizvoda koji želite prodati', kaže Klein.
No slavni se dizajner nije se tu zaustavio pa se usput obrecnuo i na sveprisutne Kardashianke: 'Ako imate jako dobre fotografije pravih ljudi u pravoj odjeći na pravoj lokaciji i stavite ih online, to je u redu. Ali stavljanjem bilo kakve odjeće na Kim Kardashian dugoročno nećete ništa postići.'