Jedan od naših omiljenih domaćih brendova, Cedevita komunikacijom #ostanidoma #ostaniCE poziva građane da iz udobnosti vlastitog doma zadrže pozitivan duh
Cedevita je prošle godine lansirala novu kreativnu platformu ‘Okus Generacije CE’ koja je vrlo brzo doživjela brojne pozitivne komentare i reakcije diljem regije. Prisjetimo se, Generacija CE je prva generacija koja se ne identificira kroz godine rođenja već kroz stanje duha i zajednički sustav vrijednosti. Ona njeguje pozitivan duh i kreativnost, ne robuje predrasudama već je povezuju različitosti i snaga zajedništva.
Karakteristike Generacije Ce dolaze do izražaja u trenutnoj situaciji, kada bez obzira na fizičku distanciranost, trebamo biti jedni uz druge gradeći snagu zajedništva, ali i optimizma koji nam je trenutno prijeko potreban.
ZAJEDNIŠTVO GENERACIJA U TEŠKIM TRENUTCIMA
U želji dodatnog njegovanja solidarnosti te podizanja svijesti svih oko nas, Cedevita razvija parolu #ostaniCE koja uz apel da čuvamo sebe i druge ostankom u svojim domovima, ima dodatnu poruku. Poruku koja potiče fizičku izoliranost, ali ne i onu emotivnu.
Cedevita naglašava kako trebamo ostati optimistični te nastaviti širiti svježu dozu pozitivne energije, potpore i međusobnog uvažavanja. Također, ističe kako imamo priliku potaknuti kreativnost, naučiti nove stvari, ali i pružiti ruku pomoći onima kojima je potrebno. Zadnje, ali ne i manje važno, imamo priliku uljepšati dan svojim voljenima i osvježiti osmjehe drugih ljudi - bez obzira na to gdje se nalazili.
Stoga, potakni solidarnost, zadrži optimizam, #ostanidoma i #ostaniCE.