ANTIKRIZNI AUTOMOBIL

Citroen podigao C3 Picasso do vrha

06.04.2009 u 15:12

Bionic
Reading

Potencijalnim kupcima i novinarima Citroen je koncem prošlog tjedna predstavio novi C3 Picasso. Pripreme su krenule u ranim jutarnjim satima blokiranjem ulice i podizanjem novog monovolumena u obitelji Citreon kranom na sam vrh poslovne zgrade u Heinzelovoj

Prezentacija je započela filmom o novom modelu u kojem su glavne uloge igrali generalni direktor Arnaud Leclerc i voditeljica promocije Ana Samaržija. U kratkom filmu predstavili su dvije ciljne skupine potencijalnih kupaca, mladu obitelj i trendsetere. Nakon toga generalni direktor je predstavio prisutnima novo 'antikrizno vozilo' koje dolazi na hrvatsko tržište 14. travnja s atraktivnom cijenom već od 96.900 kuna.

Citroënove hostese spustile su platno i, na veliko iznenađenje svih prisutnih, atraktivan monovolumen Citroen C3 Picasso nalazio se na terasi restorana na šestom katu. Na kraju je prikazan 'making of' o spektakularnom putu modela Citroen C3 Picasso do vrha koji je trajao dva sata, nakon čega je uslijedio domjenak s francuskim delicijama i ugodno druženje gostiju.