Dok se drugi proizvođači odlučuju za smanjivanje svojih pogonskih jedinica, u Citroenu imaju drugi pristup, doduše uz podjednake rezultate – nižu potrošnju i bolje performanse
Citroenov poznati 2.7-litarski dizelski V6 ide u zasluženu mirovinu, a na njegovo mjesto stiže novi trolitreni motor s trećom generacijom common-rail direktnog ubrizgavanja.
Novi V6 razvija 240 KS te 450 Nm okretnog momenta već od 1.600 o/min. Prethodni je razvijao 208 KS i 440 Nm okretnog momenta. Kao i prethodnik, dolazit će uparen s automatskim šesterostupanjskim mjenjačem te nuditi ubrzanje do stotke za 7,9 sekundi u modelu C5, odnosno 8,5 sekundi u modelu C6.
Unatoč povećanju snage od 32 Ks, potrošnja goriva smanjena je za 12 do 15 posto, tvrde u Citroenu. Motor će se ugrađivati u modele C5 i C6, a francuski proizvođač tvrdi da isti pogoni oba modela, uz prosječnu potrošnju u kombiniranom ciklusu od 7,4 litre te emisiju CO2 od 195 grama po kilometru.