Japanci su još prošloga tjedna prvi pohrlili u trgovine H&M kako bi nabavili svoj komad odjeće slavne dizajnerice Rei Kawakubo. Od danas i ostatak svijeta može nabaviti Comme des Garçons za 50-ak eura
Svi oni kojima se donedavno činilo nemoguće nabaviti odjeću s potpisom slavne dizajnerice Rei Kawakubo sada su konačno došli na svoje – kolekcija Comme des Garçons za H&M konačno je stigla na police dvjestotinjak dućana popularnog švedskog lanca.
Trend cheap&chick, koji su započeli Stella McCartney, Viktor&Rolf i Karl Lagerfeld, oduševio je i Rei Kawakubo, pa je za H&M kreirala mušku i žensku kolekciju odjeće te modne dodatke – šalove, marame, cipele, torbe, novčanike i parfem.
Prepoznatljiv stil Rei Kawakubo očituje se u hlačama širokih nogavica, tzv. dimijama, pomaknutoj geometriji, zanimljivim sakoima te otkačenim košuljama.
Mnoge zvijezde već su se potrudile nabaviti svoj komad Comme des Garçons, pa je tako Katie Holmes ovih dana viđena s točkastim šalom CG, pridruživši se tako A-listi celebrityja koji svoju podršku daju upravo varijanti cheap&chick .
A da je H&M itekako omiljen među holivudskim zvijezdama, potvrdio je i sinoć organiziran party u Los Angelesu na kojem je predstavljena nova H&M-ova kolekcija Divided. Tamo su se okupili Nicole Richie, Mandy Moore, Mena Suvari, Mischa Barton, Nicky Hilton i brojni drugi obožavatelji komercijalne švedske marke.