Korištenje sleng izraza sastavni je dio našeg svakodnevnog govora. U nizu sinonima kojima opisujemo stvari, postaje teško pronaći ispravnu riječ kojom izražavamo da nam se nešto sviđa. Zato u Sky Coli imaju rješenje – kad vam je nešto cool, top, vrh ili gas, samo recite da je to – SKY!
Možda ste danas hodali ulicom i ugledali ste natpis na fasadi koji vam je privukao pažnju, ali niste znali je li on – vrh ili cool. Ili je vaš najbolji prijatelj objavio video na društvenim mrežama gdje skače iz aviona, pa se niste mogli odlučiti je li to – gas, top ili vatrica.
U velikom broju jezičnih izraza kojima nastojimo iskazati da je nešto ostavilo utisak na nas, nailazimo na komunikacijske nedoumice u izražavanju. Puno sinonima za isto rješenje rezultira time da se u njihovoj upotrebi okrećemo kako vjetar puše, vođeni onime što je trenutno aktualno u javnosti ili što je prihvatljivo u našoj okolini.
Kako bi stao na kraj tom problemu, Sky Cola, brand osvježavajućeg bezalkoholnog pića, stvorio je novu kreativnu platformu kojom će izrazi poput: cool, top, vrh, gas i vatrica – pasti u zaborav. Prema rješenju iz Sky Cole, zamijenit će ih ni više ni manje nego riječ iz samog naziva branda – SKY.
Iz Sky Cole navode kako novo doba iziskuje nove komunikacijske metode, one koje se prije svega okreću mladima i njihovoj spremnosti na dugoročno prihvaćanje promjena jednom kad one dobiju oznaku trenda. Zato su se udružili s pet popularnih regionalnih influencera – Nika Pavičić (xniks2x), Dora Barker, Luciana Plazibatom, Nedim Lepić i kinesko-bosanska senzacija Kinešće (Zhenwei Xiang), da predstave svoju novu kreativnu platformu – Sky je Sky!
Kako oni vide svijet oko sebe i koje su stvari njima cool, top, vrh, gas, SKY, provjerite u dinamičnom videu kojeg su lansirali povodom početka kampanje.