U nesvakidašnjoj kampanji pod nazivom '1.000 crvenih šalica', koju je NESCAFÉ pripremio za svoje potrošače, Zagrepčani su na tri lokacije u gradu imali priliku otključati svoju šalicu i razveseliti sebe i svoje najdraže prepoznatljivim NESCAFÉ simbolom – crvenom šalicom.
Tako je prolaznike na Bundeku, Strossmayerovom šetalištu i Savskom pješačkom mostu ove subote zatekao prizor klupica i ograda preplavljenih NESCAFÉ šalicama koje su bile zaključane lokotićima. Kako bi otključali svoju te, u zamjenu za lokot, dobili još jednu šalicu za njima dragu osobu, kavoljupci su prethodno trebali posjetiti NESCAFÉ Facebook stranicu i preuzeti kod za otključavanje.
Među brojnim prolaznicima koji su se razveselili ovim prizorom bila je i naša poznata dizajnerica Mirjana Mikulec, koja svoja jutra ne može zamisliti bez omiljene NESCAFÉ kave.
Ova neobična kampanja inspirirana je tzv. ljubavnim lokotima, kojima partneri na lokacijama diljem svijeta zaključavaju svoju ljubav, a NESCAFÉ je darovanjem dviju šalica želio zbližiti ljude koji svoja prijateljstva nerijetko učvršćuju upravo na druženjima uz šalicu kave.
Kampanja je najavljena i za Split, 19. travnja 2014., a za otkrivanje tajne lokacije potrebno je posjetiti www.facebook.com/Nescafe.HR
Tportal.hr je za svoje čitatelje pripremio tri poklon paketa koji sadrže dva pakirnja NESCAFÉ Classica od 100g, jedan NESCAFE rokovnik i jedan NESCAFÉ USB stick.
Nagradu su osvojili:
Manuela Bačić
Pavao Stipanov
Blanka Matković
Dobitnici iz Zagreba nagradu podižu na porti tportala, Harambašićeva ulica 39a, a dobitnicima izvan Zagreba nagradu šaljemo poštom na kućnu adresu.