Premda se činilo da Daimlerov ultraluksuzni brend Maybach neće preživjeti recesiju, uporni Nijemci spremaju se uvjeriti nas u suprotno
Godišnjom prodajom od svega 300 primjeraka, Maybach s ekonomskog aspekta teško opravdava svoje postojanje, no u Daimleru ne odustaju. Štoviše, njemački će proizvođač obogatiti Maybachovu liniju nakon predstavljanja nove Mercedes S-klase 2012.
Na platformi Mercedesove krstarice Maybach će graditi nove modele 57 i 62, kao i vlastitu verziju kupe-limuzine (nalik Mercedesovom CLS-u) te kabriolet s produženim međuosovinskim razmakom i dva para vrata. Sve će modele, unatoč strožim ekonormama, i dalje pogoniti šestolitreni V12 uparen sa sedmerobrzinskim automatikom.
Spekulira se i o ugradnji hibridnog sklopa koji bi uz V12-icu raspolagao 20 KS snažnim elektromotorom, a u električnom režimu bi mogao prevaljivati i do 16 km. Agilni predstavnici sedme sile šuškaju i o ugradnji novog automatskog mjenjača s devet brzina koji bi mogao smanjiti potrošnju za 25 posto.