Renaultova sportska divizija napravila je mnogo posljednjih godina nudeći tržištu zabavne i dinamične vozački orijentirane automobile
Osnovne odlike RenaultSportovih automobila bile su izbalansiranost šasije, atmosferski motori i ručni mjenjači. Ove posljednje dvije stavke već su se promijenile s novom generacijom Clio RS-a koji je dobio turbopunjenog benzinca pod poklopcem uparenog s automatiziranom mjenjačkom kutijom s dvije spojke.
Novinare Caradvicea je zanimalo hoće li ista sudbina dočekati i Megane RS koji trenutno nosi neslužbenu titulu najbržeg serijskog automobila na svijetu s prednjim pogonom.
RenaultSportov čovjek za odnose s javnošću Cristophe Deville priznao je kako EDC sustav iz Clio RS-a ne može zadovoljiti potrebe snažnijeg i okretnijeg Meganeovog motora, no kako je u razvoju onaj koji će moći.
Hoće li u idućoj generaciji Renault, koji priznaje da im je automatika zbog bržih izmjena i niže potrošnje izuzetno bitna, ponuditi i ručni mjenjač kao opciju za entuzijaste kojima je zabava važnija od postignutih vremenskih rezultata - ostaje za vidjeti.