Biotherm Homme, L’Oréal Luxe, vodeći brend na području njege muške kože, udružio je snage sa Seven Globalom, zajedničkim pothvatom Davida Beckhama, Simona Fullera i grupe Global Brands (oznaka na Hongkonškoj burzi: 787) te najavljuje dugoročno partnerstvo o kreiranju linije proizvoda za njegu muške kože koja će biti lansirana na tržište 2017. godine
U sklopu predmetne suradnje, engleska nogometna ikona postaje prvi ambasador branda Biotherm Homme na globalnoj razini. Prva Beckhamova kampanja za Biotherm Homme, odnosno njegov vodeći moisturizer Aquapower, započinje u lipnju, a riječ je o online kampanji.
'Oduševljen sam suradnjom s brendom Biotherm Homme', izjavio je David Beckham.
'Već dugo razmišljam o kreiranju linije proizvoda za njegu muške kože, a nakon razgovora s ljudima iz Biotherma sve se poklopilo. Ambiciozni su poput mene i veselimo se što ćemo uskoro svima predstaviti plodove naše suradnje.'
'Partnerstvo između branda Biotherm Homme i Davida Beckhama pomaknut će granice na području njege muške kože te će osnažiti vodeću poziciju branda', izjavio je David Fridlevski, glavni direktor Biotherma. 'Ovo je prvi put da muška zvijezda kultnog statusa kreira liniju proizvoda za njegu kože. Ponosni smo što nas je David Beckham odabrao za partnera koji će mu pomoći u ostvarenju njegove vizije njege kože i uzbuđeni smo što će postati novi ambasador našeg brenda.'
'Lansiranje proizvoda za njegu muške kože predstavlja važnu priliku za razvoj našeg poslovanja', izjavio je Jason Weisenfeld, predsjednik Seven Globala. 'Zahvaljujući partnerstvu s brendom Biotherm Homme, na pravom smo putu da postanemo predvodnik na ovom području'.
Glavni cilj sklapanja višegodišnjeg partnerstva između brenda Biotherm Homme i Davida Beckhama: utjecati na navike muškaraca kada je riječ o njezi kože. S obzirom na titulu najseksipilnijeg muškarca na svijetu po izboru časopisa People, svjetsku slavu koju je stekao zahvaljujući impresivnim sportskim dostignućima, posvećenost obitelji te dobrotvorni rad za UNICEF, David Beckham jedna je od osoba s najvećim utjecajem na niz generacija muškaraca.
Biotherm Homme Biotherm francuski je brend za vrhunsku njegu kože, 1985. lansirao je Biotherm Homme koji već 30 godina igra vodeću ulogu na području njege muške kože, nudeći inovativna rješenja po mjeri za specifične potrebe muškaraca. Među najpoznatijim proizvodima svakako je losion u gelu Aquapower te korektivna krema za borbu protiv znakova starenja Force Supreme. Brend nudi preko 80 naprednih rješenja za njegu kože, prilagođenih različitim tipovima kože i povezanim problemima. Svima je zajednički moćni učinak sastojaka na bazi vode koji osiguravaju prozračnu i razbuđujuću teksturu. Biotherm Homme jedan je od 18 brendova iz portfelja L’Oréal Luxe.
O portfelju brendova L’Oréal Luxe
L’Oréal Luxe ženama i muškarcima širom svijeta nudi lepezu 18 prestižnih i modernih međunarodnih brandova s jedinstvenim nasljeđem ekskluzivnih modnih brandova (Giorgio Armani, Diesel, Cacharel, Victor & Rolf, Ralph Lauren…), kultnih brandova kada je riječ o proizvodima za ljepotu (Lancôme, Biotherm, Helena Rubinstein…) te brandova koji su sinonim suvremenog luksuza. Tradicionalni luksuz u kombinaciji s baštinom i vrhunskim kreativnim umijećem sada se udružuje s digitalnijim i alternativnijim New Luxury brandovima, kao što su Urban Decay, Clarisonic, Shu Uemura i Kiehl’s.
S bogatim portfeljem brandova, L’Oréal Luxe promiče različita stručna područja koja nude luksuzne proizvode za ljepotu: njegu kože, dekorativnu kozmetiku i mirise, osiguravajući visoku kvalitetu kroz selektivnu distribucijsku mrežu te vrhunsku uslugu širokom rasponu korisnika.
L’Oréal Luxe 2015. ostvario je prihode od prodaje u iznosu od 7,2 milijarde eura te rast od 6,1% zahvaljujući zavidnim inovativnim postignućima kada je riječ o dekorativnoj kozmetici i ženskim mirisima, ponajprije uspjehu mirisa La vie est belle (Lancôme), Sì (Giorgio Armani) i Black Opium (Yves Saint Laurent).
O grupi Global Brands
Global Brands Group Holding Limited (oznaka na Hongkonškoj burzi: 787, ili 'Global Brands') jedan je od vodećih svjetskih proizvođača dizajnerske odjeće, obuće, modnih dodataka i sličnih proizvoda. Dizajnira, razvija, plasira i prodaje proizvode u sklopu niza vlasničkih i licenciranih brandova te širokog raspona proizvodnih kategorija. Njegov inovativni dizajn, snažan fokus na upravljanje brandom te strateška vizija omogućuju mu stvaranje novih prilika i kategorija proizvoda te širenje brandova na globalnom tržištu.
O zajedničkom pothvatu Seven Global
Seven Global je zajednički poslovni pothvat grupe Global Brands, Davida Beckhama i Simona Fullera, osnovan u cilju poticanja trajnog razvoja svih kategorija potrošačkih proizvoda vezanih uz Davida Beckhama te kreiranja globalnih brandova u partnerstvu s odabranim slavnim osobama iz sporta i zabavne industrije te nositeljima prava.