Demi Moore i Ashton Kutcher osnovali su zakladu posvećenu borbi protiv seksualnog iskorištavanja djece u koju su se uključile brojne poznate ličnosti
Pod motom 'Sloboda je zapisana u DNA, eliminirajte dječje seksualno ropstvo i trgovanje ljudima', holivudski supružnici pokrenuli su i prve reklame zaklade DNA (The Demi and Ashton Foundation) u kojimaglumačke zvijezde Sean Penn, Jamie Foxx, Justin Timberlake i Bradley Cooper objašnjavaju što za njih znači biti pravi muškarac.
U nizu videa objašnjavaju za što su sve 'pravi muškarci' sposobni (peru rublje, peglaju) te ističu da se u tu sliku nikako ne ubraja kupnja djevojčica. Ova interaktivna kampanja DNA zaklade pokrenuta je da se što više ljudi upozna s problemom seksualnog iskorištavanja maloljetnika.
'Prosječno doba djevojčice koja biva uvučena u trafficking je 13 godina. Muškarac koji je 'kupuje' u prosjeku ima 30 godina, dobar posao i nikad nije bio osuđivan', objasnio je Kutcher te iznio zastrašujuće statistike: procjenjuje se da u svijetu dva milijuna djece postaje žrtvom trgovine ljudima i prisilne prostitucije, a 55 posto djevojaka i djevojčica koje žive na ulicama diljem SAD-a odaje se prostituciji.