Tiffany & Co. u prodaju stavlja najskuplji komad nakita u svojoj 184-godišnjoj povijesti. Ogrlica nazvana The World's Fair još uvijek nema cijenu, no procjenjuje se da će koštati negdje između 20 i 30 milijuna dolara
Ogrlica The World's Fair, predstavljena u nedjelju u Dubaiju, sadrži zadivljujućih 180 karata dijamanata postavljenih u platinu. Njezin središnji dio je prekrasan 80-karatni ovalni dijamant, besprijekoran, D-boje, što je najviša ocjena i gotovo je bezbojan.
Nazvan je 'Empire Diamond' po Empire State Buildingu, jednom od zaštitnih znakova New Yorka, gradu u kojem se nalazi sjedište ove draguljarske kuće.
Empire Diamond je etički nastao u Bocvani, izrezan je i poliran u Izraelu te postavljen u ogrlicu u Tiffanyjevoj radionici u New Yorku.
Dobra vijest za ljubitelje nakita s vrlo dubokim džepovima je da je ova ogrlica dostupna za prodaju, za razliku od poznatog 128,54 karatnog žutog 'Tiffany Diamonda', za koji iz Tiffanyja kažu da je neprocjenjiv te da nije na prodaju. Nosile su ga Mary Whitehouse, Audrey Hepburn, Lady Gaga i Beyonce u novoj kampanji.
Iako u Tiffanyju još uvijek nisu odredili cijenu za ogrlicu The World's Fair, stručnjaci iz industrije procjenjuju njezinu vrijednost na 20 do 30 milijuna dolara. Dizajn ogrlice inspiriran je ogrlicom iz Tiffanyja napravljenom za Svjetsku izložbu 1939. i održanu u Queens' Flushing Meadow-Corona Parku. Taj dizajn sadržavao je 200-karatni akvamarin kamen i više od 400 dijamanata.
Današnja redizajnirana ogrlica može se nositi na neočekivan način, onaj tko je kupi može pažljivo izvaditi Empire Diamond i postaviti ga na platinasti prsten, uz pomoć Tiffanyjevog draguljara koji će biti na raspolaganju kad god je potrebna ta usluga.