U svojoj garderobi za crvene tepihe Monica Bellucci se uvijek oslanjala na nosiva umjetnička djela ukrašena dragim kamenjem vrijednim muzejskih vitrina. Svoj interes za ovu umjetničku formu podigla je letvicu više sudjelujući u Cartierovom projektu obilaska svijeta pod redateljskom palicom Charlotte Wales
Uz zvijezde poput glumica Lily Collins i Maisie Williams, ili kantautora Troye Sivana, Belucci je glavna dama dvominutnog filma u kojemu nosi novu verziju kultnog Cartierovog krokodila, originalno dizajniranog za meksičku glumicu Mariju Felix iz 1975. godine.
Slavna glumica ipak priznaje da je nekom komadu nakita više privlači povezanost s njim, nego karati.
'Ponekad se samo radi o osobnom trenutku. Da, svi su dijamanti prekrasni, ali imam i jednostavan prsten s granatom koji stalno nosim, jer mi ga je dala moja baka, pa za mene ima vrlo sentimentalno značenje', kaže Bellucci za Vogue.
Njezino su poštovanje prema stilu, kaže slavna glumica, nadahnule majka i baka.
'Žene iz moje obitelji naučile su me da imam pravo voljeti sebe i stvarati prostor za svoje zadovoljstvo. Ta briga je ultimativni izraz naše ženstvenosti, koji se ne odražava samo u našoj modi i nakitu, nego i u načinu na koji se ponašamo prema sebi', kaže Bellucci, koja je te lekcije prenijela i svojim kćerima, 17-godišnjoj Devi i 11-godišnjoj Léonie.
'One razumiju da morate voljeti i poštovati ono što jeste, odvojiti vrijeme za stvari koje su isključivo za vašu dobrobit i kojima nije namjera udovoljiti bilo kome drugome', kaže glumica.
Nakit joj, objašnjava Bellucci, služi kao završni, osobni dodir koji upotpunjuje kompletan izgled.
'Ponekad se konačni odabir svodi na instinkt. Osjećaš to. Postoji nešto dodatno za što ne možete sasvim objasniti zašto vas privlači. Odabir se ne vrti uvijek oko najvažnijeg ili najskupljeg komada; radi se o tome kako ono što nosite sažima taj trenutak u vremenu', objašnjava Bellucci.
Svoje prvo pojavljivanje u žiriju glavnog natjecanja na festivalu u Cannesu Belluci je 2006. proslavila noseći na premijeri filma 'Domoroci' Félixovog originalnog krokodila od 18-karatnog žutog zlata i briljantnog žutog dijamanta. Jedanaest godina kasnije, kad je bila voditeljica ceremonije otvaranja, Bellucci je opet oko vrata imala krokodila, ovoga puta od 18-karatnog bijelog zlata i 66,86 karatnih kolumbijskih smaragda.
'Ti krokodili su bili nevjerojatni - pričamo o prekrasnim dijamantima - ali su također vezani za ta iskustva u Cannesu. Sve ide zajedno. Kada nosite takav komad, osjećate određenu odgovornost. Užitak ih je nositi, ali ne pripadaju meni, što je zapravo bolje jer mogu isprobati toliko različitih opcija', otkriva Bellucci.
U posljednje vrijeme glumica je sklonija minimalističkim dodacima, a iako voli i dijamante, rubine i safire, kaže kako je ponekad elegantnije imati nešto jednostavno.
'To vam daje drugačiji osjećaj od onog kad nosite divovske dijamante', kaže Bellucci, koja se pravila jednostavnosti drži kad bira komade za svoje kćeri.
'Kad su dobre u školi, ili za rođendan, volim ih nagraditi malim poklonom. Biram jednostavnije komade jer su tako mlade. Nakit ne mora biti skup. To je više zato da mogu obilježiti te trenutke i stvoriti novu uspomenu', objašnjava glumica.
U dvominutnom filmu Charlotte Wales ključna je optimistična nostalgija, dočarana pjevanjem i plesom Bellucci i drugih zvijezda uz živahni pop hit 'Love Is All' (Roger Glover & Guests) iz 1974. godine. Sniman je u Parizu, Šangaju i Los Angelesu, a Bellucci kaže da se jako zabavila snimajući.
'Kampanja je nevjerojatno elegantna i zadovoljstvo je slaviti ljubav, strast i energiju s toliko ljudi iz cijelog svijeta. U posebnom smo trenutku i upravo sada, ono što nam je potrebno više od svega je sva moguća ljubav, pozitiva i ljudskost. Sve što se dogodilo bilo je teško, ali počeli smo cijeniti jednostavne stvari u svojim životima: vrijeme za sebe, svoje obitelji i ljude koje volimo. Divno je imati mogućnost odati počast tome tako radosnim projektom', zaključuje Bellucci.