Sarah Jessica Parker viđena je prošlog tjedna u Parizu nakon snimanja nove reklamne kampanje za UGG u blizini Trijumfalnog luka
Poznata 60-godišnja glumica, zauvijek povezana s likom Carrie Bradshaw iz serije 'Seks i grad', zamijenila je svoje prepoznatljive Manolo Blahnik štikle za udobnije UGG klompe tijekom snimanja nove reklamne kampanje koje se održalo u petak, 18. travnja.
Parker je snimala reklamu zajedno s 36-godišnjom manekenkom Elsom Hosk, a tijekom snimanja viđene su kako se pozdravljaju poljupcem u obraz i šetaju ulicama u blizini Trijumfalnog luka. Na setu su također bili prisutni model Alton Mason i NFL igrač Stefon Diggs, koji su snimali scene s Elsom Hosk.
Za ovu prigodu, Parker je nosila monokromatsku kombinaciju koja se sastojala od majice s cvjetnim vezom, voluminozne suknje brenda Comme des Garçons s velikim crno-bijelim cvjetnim uzorkom te elegantnog, tamnosivog balonera. Čini se da je glumica nosila novi model UGG obuće koji još nije dostupan u prodaji - UGG klompe s krznom i platformom.
Ovo nije prvi put da Parker podržava udobniju obuću, unatoč tome što je njen lik Carrie Bradshaw poznat po ljubavi prema visokim potpeticama.
U privatno vrijeme, Parker se nerijetko može ugledati u anatomskim sandalama Dr. Scholl, a nedavno je primijećena i u hibridnim cipelama koje kombiniraju Mary Jane model, niske potpetice i balerinke.
UGG je doživio veliki povratak na modnu scenu nakon pojavljivanja na Tjednu mode prošle godine, a brendu su se priklonili brojni poznati obožavatelji, uključujući poznate trendseterice poput Kaie Gerber i Kendall Jenner.
Parkerino podržavanje ovog poznatog brenda samo je još jedan dokaz koliko je njegova obuća, na čelu s omraženim čizmama, postala značajna u svijetu mode.